Hvordan får man svar fra DP eller VS?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Mor Christa

Mira0911 skriver:

Jeg blev ringet op, så snart de havde en plads... Kan ikke huske hvor langt der gik fra jeg søgte til jeg fik svar... 

Men sig mig.... Kan man søge plads i dp, vs og bh via nemid? Eller er det kun nogen kommuner der køre med det? 

Uh pas.. Man kunne hevrt fald gøre det i kolding kommune .. Der loggede jeg abre ind med nem-ID og så havde jeg ansøgt om en plads :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Mor Christa

Jonatansmor skriver:

Vi bor i Kolding kommune, hvor VS er 1½ års ventetid på, men DP kan du komme til omgående. Totalt den omvendte verden hernede, men elsker når livet arter sig til min fordel

JEG ER LYKKELIG Det er i kolding kommune jeg lige har søgt om en plads til victor !!!

Anmeld

13. juli 2011

Jonatansmor

MissChrista skriver:

JEG ER LYKKELIG Det er i kolding kommune jeg lige har søgt om en plads til victor !!!

Ja nogengange må man bare have lov til at være heldig, måske vores unger ender sammen, min DP har efter sommerferie kun drengen i pleje så der kommer 3 nye i august

Anmeld

13. juli 2011

FrkLarsen

MissChrista skriver:

Heej piger. NU har jeg lgie søgt om at få victor ind hos en DP.. Det gjorde jeg online med nem-ID.. Hvordan får man så svar? ! :O

Det samme gjorde vi herhjemme, og kort efter (2 uger ca.) fik vi et brev hvor vi blev kaldt ind til et informationsmøde omkring dagpleje. 

Vi har intet hørt endnu, det er 9 dage siden vi var til informationsmøde. 

Vi venter spændt.

Anmeld

13. juli 2011

Mor Christa

Jonatansmor skriver:

Ja nogengange må man bare have lov til at være heldig, måske vores unger ender sammen, min DP har efter sommerferie kun drengen i pleje så der kommer 3 nye i august

wuhuu Degt kunne være ret sejt. Men jeg er ikke sikker på jeg har ansøgft rigtigt der står at jeg "kun" har ansøgt om en plads i christiansfeld distriktet ;P.. Så jeg ved ikke.. gad vide om de kommer med "en anden plads" hvis der ikke er plads i den jeg har søgt i !? Ved du det!?

Anmeld

13. juli 2011

Jonatansmor

MissChrista skriver:

wuhuu Degt kunne være ret sejt. Men jeg er ikke sikker på jeg har ansøgft rigtigt der står at jeg "kun" har ansøgt om en plads i christiansfeld distriktet ;P.. Så jeg ved ikke.. gad vide om de kommer med "en anden plads" hvis der ikke er plads i den jeg har søgt i !? Ved du det!?

Der må jeg melde hus forbi, mit nemid voldede ekstremt mange problemer, så vi troppede op nede på pladsanvisningen, der så hjalp os frem til de områder der gav mest mening for os. Vi er tilflyttere og indtil videre kan jeg finde vej til slotssøen, storcentret, togbanen og haderslev med bus

Men de er altså vældigt søde, ring derned og hun vil tegne og fortælle til dit allerinderste har fattet det

Anmeld

13. juli 2011

Mira0911

MissChrista skriver:

Uh pas.. Man kunne hevrt fald gøre det i kolding kommune .. Der loggede jeg abre ind med nem-ID og så havde jeg ansøgt om en plads :0)

Okey.... Mon ikke også min kommune engang får det gjort sådan at man også kan søge pladser den vej... 

Jo vi kan godt på en hjemmeside, men det er med alm. kode og den kan jeg selvfølgelig ikke huske... 

Anmeld

13. juli 2011

Mor Christa

Jonatansmor skriver:

Der må jeg melde hus forbi, mit nemid voldede ekstremt mange problemer, så vi troppede op nede på pladsanvisningen, der så hjalp os frem til de områder der gav mest mening for os. Vi er tilflyttere og indtil videre kan jeg finde vej til slotssøen, storcentret, togbanen og haderslev med bus

Men de er altså vældigt søde, ring derned og hun vil tegne og fortælle til dit allerinderste har fattet det

Ej hvor sjovt, vi er også tilflyttere til Kolding kommune Vi flytter næste måned :0) .. Hvor gammel er dit barn/børn?! Hvor er i tilflyttere fra? Slotssøen er så hyggelig hihi..
Ja - må hellere ringe til dem! :O !!!!

Anmeld

13. juli 2011

Mor Christa

Mira0911 skriver:

Okey.... Mon ikke også min kommune engang får det gjort sådan at man også kan søge pladser den vej... 

Jo vi kan godt på en hjemmeside, men det er med alm. kode og den kan jeg selvfølgelig ikke huske... 

... Hihi - det er altså også ret smart med ned-ID .. Gjorde det bare via kolding kommunes hjemmeside

Anmeld

13. juli 2011

Mira0911

MissChrista skriver:

... Hihi - det er altså også ret smart med ned-ID .. Gjorde det bare via kolding kommunes hjemmeside

Hehe du sidder og små fniser... 

Jeg må lure lidt rundt på deres hjemmeside... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.