Hvordan får man svar fra DP eller VS?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
29 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Mor Christa

Heej piger. NU har jeg lgie søgt om at få victor ind hos en DP.. Det gjorde jeg online med nem-ID.. Hvordan får man så svar? ! :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

2babygirls

MissChrista skriver:

Heej piger. NU har jeg lgie søgt om at få victor ind hos en DP.. Det gjorde jeg online med nem-ID.. Hvordan får man så svar? ! :O

Jeg tror ikke jeg fik et brev om at jeg nu havde skrevet hende op (har nok glemt det vist det er) men inde på siden kunne jeg se at de skrev at der gik lidt tid med at behandle sagen og så vupti, var hun på venteliste og garanti liste. Jeg havde bare skrevet mine prioriteter op.
Fik brev da jeg fik en plads, som jeg så ikke tog.

Anmeld

13. juli 2011

Nalle

Da jeg søgte om boligsikring på nettet med nem id, fik jeg en e-mail om jeg havde fået svar derinde, så logger du bare ind igen med din nem-id og kan se det, og så fik vi brev med posten senere

Anmeld

13. juli 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

Jeg fik et brev tilsendt med at min datter var skrevet op. Nogle måneder efter dumpede brevet ind med et tilbud på et vuggestue 

Anmeld

13. juli 2011

henh01

hejsa

du vil indenfor 7 hverdage kunne se hans plads på ventelisten hvis du logger ind på minpladsanvisning.dk når der kommer et endeligt tilbudt så er jeg ret sikekr på at du får et brev. Dette sker omkring 1 mdr før start.

Anmeld

13. juli 2011

Mor Christa

Taak piger

Anmeld

13. juli 2011

Jonatansmor

MissChrista skriver:

I min kommune afleverede vi en ansøgning om torsdagen og mandag eftermiddag lå der et brev om at han kunne starte torsdagen efter. Sygt hurtigt

Anmeld

13. juli 2011

Mor Christa

Jonatansmor skriver:

I min kommune afleverede vi en ansøgning om torsdagen og mandag eftermiddag lå der et brev om at han kunne starte torsdagen efter. Sygt hurtigt

Whaaaat Sindssygt. HVor er det?

Anmeld

13. juli 2011

Mira0911

Jeg blev ringet op, så snart de havde en plads... Kan ikke huske hvor langt der gik fra jeg søgte til jeg fik svar... 

Men sig mig.... Kan man søge plads i dp, vs og bh via nemid? Eller er det kun nogen kommuner der køre med det? 

Anmeld

13. juli 2011

Jonatansmor

MissChrista skriver:

Whaaaat Sindssygt. HVor er det?

Vi bor i Kolding kommune, hvor VS er 1½ års ventetid på, men DP kan du komme til omgående. Totalt den omvendte verden hernede, men elsker når livet arter sig til min fordel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.