er der nogle som er med i odense børne kohorte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

nellemann24

Wimmie skriver:

Vi fik en masse info om det inde på OUH og fik tilsendt brochurer om det, og da det ikke ville påvirke vores arbejdstider, overvejede vi at sige "ja"...indtil vi så læste at man skulle være bosat i Odense kommune... Doh! Vi bor i Assens kommune...hvorfor sender de os så alle de ting?

ja det forstå jeg heller ikke, men ved de mangler del personer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Wimmie

nellemann24 skriver:

ja det forstå jeg heller ikke, men ved de mangler del personer

Ja, så er det jo lidt synd at man skal bo i kommunen for at være med.... ellers kunne de nok have fået flere da OUH jo dækker en stor del af Fyn (hvis ikke det hele? Ved ikke hvor mange sygehuse der er på Fyn - men Svendborg har vel også ét?)

Anmeld

13. juli 2011

nellemann24

Wimmie skriver:

Ja, så er det jo lidt synd at man skal bo i kommunen for at være med.... ellers kunne de nok have fået flere da OUH jo dækker en stor del af Fyn (hvis ikke det hele? Ved ikke hvor mange sygehuse der er på Fyn - men Svendborg har vel også ét?)

ja også er der et i middelfat, men man føder kun i odense, mener jeg..

og ja synes også godt de kunne tage folk fra hele fyn

Anmeld

13. juli 2011

Wimmie

nellemann24 skriver:

ja også er der et i middelfat, men man føder kun i odense, mener jeg..

og ja synes også godt de kunne tage folk fra hele fyn

Min søster fødte på Svendborg for 5 år siden - ved ikke om de stadig har en fødeafdeling eller om det hele er flyttet til Odense. Men uanset hvad er der jo mange folk (fødende) de skal dække. Men der må jo være en grund til at de vil holde det inden for kommunen

Anmeld

13. juli 2011

SaNiNa

Jeps det er vi.

Syntes det er vigtig der bliver forsket så meget som muligt og hvis jeg/vi kan hjælpe til det gør jeg/vi gerne det.

Er dog ikke så vild med at få taget blodprøver da jeg er skide dårlig til nåle og blod men kigger den anden vej så går det jo nok. De plejer jo også at være dygtige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.