er der nogle som er med i odense børne kohorte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

nellemann24

hej

vil lige hører om der er nogle som er med i børne kohorte i odense eller andre steder i danmark..

og hvorfor i har sagt ja til at være med.

vi har sagt ja pga vi synes det er vigtig at kan hjælpe til med at finde ud af bare en lille ting, som kan hjælpe et barn vider. og for at lærer mere om vores lille barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvad er "kohorte"?

Anmeld

13. juli 2011

FamilenStorm

nellemann24 skriver:

hej

vil lige hører om der er nogle som er med i børne kohorte i odense eller andre steder i danmark..

vi har sagt ja pga vi synes det er vigtig at kan hjælpe til med at finde ud af bare en lille ting, som kan hjælpe et barn vider. og for at lærer mere om vores lille barn

Hejsa..

Vi er med.. :-) Vi ville også gerne bidrage og hjælpe med evtuelle fremtidige problemløsninger.. Plus at det jo bare er en fordel at ens lille engel bliver undersøgt og holdt øje med :-)

Så vi havde ingen overvejelser før vi sagde ja tak til det :-)

Anmeld

13. juli 2011

Noahmor

nellemann24 skriver:

hej

Vi sagde nej til at være med. 

Jeg synes ikke de kunne gøre rede for, hvor tit man skulle til undersøgelser og om man fik resultaterne af vide.

Plus at man ville skulle tage fri fra arbejde, hver gang, da undersøgelserne ville ligge i arbejdstiden. 

Har efterfølgende hørt at det ikke er altid at man får resultaterne. 

Min bonussøn har deltaget i et andet studie ude på sygehuset og her gik der halvandet år inden vi fik testresultaterne, som viste at han både havde astma og allergi.  

Så jeg vil hellere selv gå til min egen læge hvis jeg føler at der er noget der skal undersøges. 

Anmeld

13. juli 2011

132319

MoarHvidovre skriver:

Hvad er "kohorte"?

Svarer lige Det er et ord for en undersøgelse

Anmeld

13. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
132319 skriver:

Ok. Prøvede, at google det og synes ikke, at jeg fik et ordenligt svar

Anmeld

13. juli 2011

nellemann24

132319 skriver:

formålet med dette projektet er skaffe ny viden om ens barn sundhed og sygdom. hvordan de bedst forebygger visse sygedomme. hvor man føler barnet til de er 18 år og se til både det fysisk, psykiske, sociale og miljømæssige forholde.

Anmeld

13. juli 2011

nellemann24

FamilenStorm skriver:

Hejsa..

Vi er med.. :-) Vi ville også gerne bidrage og hjælpe med evtuelle fremtidige problemløsninger.. Plus at det jo bare er en fordel at ens lille engel bliver undersøgt og holdt øje med :-)

Så vi havde ingen overvejelser før vi sagde ja tak til det :-)

ja vi snakke også meget om det, men synes det var bedst.. og de er så søde ved os og får svar og det brev af dem..

Anmeld

13. juli 2011

FamilenStorm

nellemann24 skriver:

ja vi snakke også meget om det, men synes det var bedst.. og de er så søde ved os og får svar og det brev af dem..

Ja er hyggeligt med de mails man får, hvor man høre lidt om hvad der sker.. :-)

Anmeld

13. juli 2011

Wimmie

Vi fik en masse info om det inde på OUH og fik tilsendt brochurer om det, og da det ikke ville påvirke vores arbejdstider, overvejede vi at sige "ja"...indtil vi så læste at man skulle være bosat i Odense kommune... Doh! Vi bor i Assens kommune...hvorfor sender de os så alle de ting?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.