årh altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg drømmer bare så meget om at få en lille en til
Jeg kunne så super gerne tænke mig at der ikke var så langt imellem mine børn alders mæssigt .
Vi havde faktisk aftalt at vi skulle starte PB her til september , men så finder Jeg ud af forleden dag at min udd er forlænget så den først slutter 31/7-12

Jeg blev simpelthen så trist for det gør jo at vi må udskude PB til først at starte tidligst november og helst i december ,
Sidste graviditet var jeg sygemeldt fra 4 måneder pga bækkenløsning i meget slem grad .
Problemet er så bare jeg sådan ønskede mig et sommer barn den her gang da vi fik et vinter barn sidst , men det Kan jo ikke lade sig gøre næsten .
Øv øv nu ender det nok med det først bliver startet i 2012 i stedet . Der er bare så længe til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Fru Aagaard

Op med humøret og tæl ned til de 6 mdr

Det føles længe, men tænk på de hyggelige ting i skal i mellemtiden, også julen, også skal i igang med baby

Og stort kram til dig - det ikke altid nemt

Desuden - INGEN graviditeter er ens, det er jeg bevis på, med vores den første, havde jeg INGEN kvaler i 9 mdr, ikke trætb, eller kvalme, ingenting.. Denne gange - KVALME, KVALME, KVALME og træt træt træt, måske er du så heldig, at det går bedre anden gang, men kan måske godt se bbækkenløsning, er nok mere noget der går igen..

Anmeld

13. juli 2011

Anonym trådstarter

Fru Aagaard skriver:

Op med humøret og tæl ned til de 6 mdr

Det føles længe, men tænk på de hyggelige ting i skal i mellemtiden, også julen, også skal i igang med baby

Og stort kram til dig - det ikke altid nemt

Desuden - INGEN graviditeter er ens, det er jeg bevis på, med vores den første, havde jeg INGEN kvaler i 9 mdr, ikke trætb, eller kvalme, ingenting.. Denne gange - KVALME, KVALME, KVALME og træt træt træt, måske er du så heldig, at det går bedre anden gang, men kan måske godt se bbækkenløsning, er nok mere noget der går igen..

ÅRh tusind tak for de opmuntrende ord
Det varmer altid at få en andens synsvinkel på det
Så ser det heller ikke så sort ud , men det føles bare som en evighed
MEn ja må prøve at tænke på alt det gode vi skal igennem nu

Årh håber heller ikke mine graviditeter kommer til at ligne hinanden for nøj hvor var det træls .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.