En lille opfordring ** Køb & Salg **

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Mi

bullerbassen skriver:

Det er bare så ærgeligt - Det er jo ikke nået man nødvendigvis selv lige skal bruge

Har også oplevet at købe stof & sy bukser - Og når de er færdige tjja så har køber ingen penge . Og så står jeg med bukser som jeg ikke kan bruge

Det er da også bare helt vild træls. Næste gang, hvis der bliver en, så vil jeg have et depositum inden jeg bestiller hjem. Måske skulle du også gøre det, i hvert fald første gang folk bestiller.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

kamtok

bullerbassen skriver:

Det er bare så ærgeligt - Det er jo ikke nået man nødvendigvis selv lige skal bruge

Har også oplevet at købe stof & sy bukser - Og når de er færdige tjja så har køber ingen penge . Og så står jeg med bukser som jeg ikke kan bruge

Synes du skal være "hård" og lade folk betale først og så sy bagefter. Det kan ikke være rigtigt at hverken du eller andre skal brænde inde med ting som har kostet jer penge at lave/bestille, som folk så ikke vil have alligevel.. Det er simpelthen for groft!

Anmeld

13. juli 2011

Mi

kamtok skriver:

Arj det er da p**** ærgeligt at du skal betale for at andre er nogle rø*huller.. Opkræv betaling inden du bestiller..

Det vil jeg også næste gang, i hvert fald et depositum

Anmeld

13. juli 2011

kamtok

Mi skriver:

Det vil jeg også næste gang, i hvert fald et depositum

God idé

Anmeld

13. juli 2011

bullerbassen

Mi skriver:

Det er da også bare helt vild træls. Næste gang, hvis der bliver en, så vil jeg have et depositum inden jeg bestiller hjem. Måske skulle du også gøre det, i hvert fald første gang folk bestiller.

Ja det kunne da være en mulighed

Anmeld

13. juli 2011

bullerbassen

kamtok skriver:

Synes du skal være "hård" og lade folk betale først og så sy bagefter. Det kan ikke være rigtigt at hverken du eller andre skal brænde inde med ting som har kostet jer penge at lave/bestille, som folk så ikke vil have alligevel.. Det er simpelthen for groft!

Ja du har helt ret - men heldigvis er det kun sket meget få gange . De fleste er jo heldigvis gode køber.

Men det er selvfølgelig lidt ærgeligt at bruge tid & penge for så at blive brændt af

Det er jo ikke bare tøj som skal sælges

Anmeld

13. juli 2011

kamtok

bullerbassen skriver:

Ja du har helt ret - men heldigvis er det kun sket meget få gange . De fleste er jo heldigvis gode køber.

Men det er selvfølgelig lidt ærgeligt at bruge tid & penge for så at blive brændt af

Det er jo ikke bare tøj som skal sælges

Nej heldigvis at det ikke sker så tit, men det burde bare slet ikke ske!

Og det er jo lige netop dét der er min pointe.. DU bruger DIN tid og penge på at lave noget til andre, som de så ikke vil have alligevel. Det er altså bare ikke i orden.

Anmeld

14. juli 2011

Karo

bullerbassen skriver:

Vil gerne komme med en lille opfordring til alle som bruger køb & salg.

Syntes jeg ind imellem mangler lidt alm pli i forhold til handler.

Har endnu engang solgt en del til en bruger - som nu ikke svare på mine henvendelse angående overførsel af penge.

Hvor kunne det være dejligt at køber & sælger svare hinanden på beskeder.

Både i PB og i salgsindlæggene -Når der bliver spurgt på spørgsmål

Og melder tilbage om det har interesse eller ej.

Måske jeg er den eneste der oplever dette , så ser I selvfølgelig bare bort fra dette indlæg. Heldigvis oplever jeg lagt flest gode handler . Og TAK  for dette

Hvis man har lavet en aftale med en herinde om en handel, er det mindste man kan gøre at svare når der bliver skrevet.

Når det kommer til at melde tilbage om man er intereseret er jeg ligeglad. Jeg går ud fra at hvis man er intreseret så skal folk nok melde tilbage og hvis ikke, jamen så var det nok ikke noget alligevel.

Det kan jo også ske at folk glemmer at svare. Jeg fik jo fx. aldrig noget svar tilbage på postmand per nattøjet fra dig

Anmeld

14. juli 2011

Kofoed.

bullerbassen skriver:

Vil gerne komme med en lille opfordring til alle som bruger køb & salg.

Syntes jeg ind imellem mangler lidt alm pli i forhold til handler.

Har endnu engang solgt en del til en bruger - som nu ikke svare på mine henvendelse angående overførsel af penge.

Hvor kunne det være dejligt at køber & sælger svare hinanden på beskeder.

Både i PB og i salgsindlæggene -Når der bliver spurgt på spørgsmål

Og melder tilbage om det har interesse eller ej.

Måske jeg er den eneste der oplever dette , så ser I selvfølgelig bare bort fra dette indlæg. Heldigvis oplever jeg lagt flest gode handler . Og TAK  for dette

Hørt, men har desværre oplevet, at sælger ikke citere en når de svare, så er det altså svært som køber, at give respons. Det er heldigvis kun sket en gang for mig, men synes jeg ser det tit og vil derfor lige nævne det.

Anmeld

14. juli 2011

bullerbassen

Karo skriver:

Hvis man har lavet en aftale med en herinde om en handel, er det mindste man kan gøre at svare når der bliver skrevet.

Når det kommer til at melde tilbage om man er intereseret er jeg ligeglad. Jeg går ud fra at hvis man er intreseret så skal folk nok melde tilbage og hvis ikke, jamen så var det nok ikke noget alligevel.

Det kan jo også ske at folk glemmer at svare. Jeg fik jo fx. aldrig noget svar tilbage på postmand per nattøjet fra dig

Hvad angår nattøjet har jeg ikke set du har skrevet - bad Henrik om hjælp med mine abonnementer og han kom til at slette alle sammen.

Gør ellers meget ud af at svare tilbage.

Men syntes nu også mest problemet ligger , når der er aftalt at en handel skal finde sted. Og så køber ikke svare på beskeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.