En lille opfordring ** Køb & Salg **

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

bullerbassen

sbs78 skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

H+S Skjolgborg.

bullerbassen skriver:

Vil gerne komme med en lille opfordring til alle som bruger køb & salg.

Syntes jeg ind imellem mangler lidt alm pli i forhold til handler.

Har endnu engang solgt en del til en bruger - som nu ikke svare på mine henvendelse angående overførsel af penge.

Hvor kunne det være dejligt at køber & sælger svare hinanden på beskeder.

Både i PB og i salgsindlæggene -Når der bliver spurgt på spørgsmål

Og melder tilbage om det har interesse eller ej.

Måske jeg er den eneste der oplever dette , så ser I selvfølgelig bare bort fra dette indlæg. Heldigvis oplever jeg lagt flest gode handler . Og TAK  for dette

Det samme her og især på babygalleri.dk sker det fortiden. Det er pisse iii af folk så ikke vender tilbage og lige skriver de ikke er int afligevel.

Henriette

Anmeld

13. juli 2011

bullerbassen

Henriette1976 skriver:

Det samme her og især på babygalleri.dk sker det fortiden. Det er pisse iii af folk så ikke vender tilbage og lige skriver de ikke er int afligevel.

Henriette

Lige præsic

Anmeld

13. juli 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Du har i den grad ret og det sker alle steder.

Men syntes virkelig også det er taget til herinde.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

13. juli 2011

bullerbassen

numsefisk skriver:

Du har i den grad ret og det sker alle steder.

Men syntes virkelig også det er taget til herinde.

Syntes desværre også det har taget til

Anmeld

13. juli 2011

Mi

Jeg har oplevet to gange at bestille en wallsticker hjem til brugere, som så enten har slettet sig eller bare ikke besvarer mine henvendelser. Og jeg har jo betalt varen, så den brænder jeg så bare inde med. Ærgeligt

Anmeld

13. juli 2011

LotteN

13. juli 2011

bullerbassen

Mi skriver:

Jeg har oplevet to gange at bestille en wallsticker hjem til brugere, som så enten har slettet sig eller bare ikke besvarer mine henvendelser. Og jeg har jo betalt varen, så den brænder jeg så bare inde med. Ærgeligt

Det er bare så ærgeligt - Det er jo ikke nået man nødvendigvis selv lige skal bruge

Har også oplevet at købe stof & sy bukser - Og når de er færdige tjja så har køber ingen penge . Og så står jeg med bukser som jeg ikke kan bruge

Anmeld

13. juli 2011

bullerbassen

LotteN skriver:

Anmeld

13. juli 2011

kamtok

Mi skriver:

Arj det er da p**** ærgeligt at du skal betale for at andre er nogle rø*huller.. Opkræv betaling inden du bestiller..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.