Ingen mens men negativ test???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

damm

Min test er negativ, tros 3 uger over tiden. Havde sidst mens d. 24 maj. Jeg synes at det er så underligt. Har været ved lægen. Han vil se mig igen på mandag. Der er ingen tegn på at jeg skal have min mens. Igen tegn på at jeg er gravid og dog. Måske er jeg mere træt og har lidt kvalme, måske er det indbildning. Jeg ved det ikke, men jeg synes at det er vildt at gå 3 uger over tiden. Det er dog aldrig sket før. Er der nogen der har prøvet det og kan der evt. være noget andet i vejen..? 

Jeg forstå det virkelig ikke...??? HJÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

CamillaValby

damm skriver:

Min test er negativ, tros 3 uger over tiden. Havde sidst mens d. 24 maj. Jeg synes at det er så underligt. Har været ved lægen. Han vil se mig igen på mandag. Der er ingen tegn på at jeg skal have min mens. Igen tegn på at jeg er gravid og dog. Måske er jeg mere træt og har lidt kvalme, måske er det indbildning. Jeg ved det ikke, men jeg synes at det er vildt at gå 3 uger over tiden. Det er dog aldrig sket før. Er der nogen der har prøvet det og kan der evt. være noget andet i vejen..? 

Jeg forstå det virkelig ikke...??? HJÆLP

Jeg har ikke selv prøvet lige det.

Jeg har prøvet at have symptomerne og pletblødt meget lidt. Dette havde dog sat sig ude for livmoderen.

MEN der er jo nogle der tester senere positiv en andre

Har du prøvet de der clearblue som siger fx gravid eller ikke gravid, de kan måle hcg meget lavt.

Anmeld

14. juli 2011

damm

Nej det har jeg ikke. Skal de købes på aboteket? Jeg tisser hele tiden nu og har kvalme om morgen. Jeg har før haft 3 spontagne aborter. Har dog 3 dejlige piger i dag. Så jeg ved jo at det kan lade sig gøre. Jeg har taget en test til morgen med morgen urin. Total negativ. . Tro ikke på at jeg er gravid, men hvad er det så...??? Er jeg gået tidlig i overgangs alderen..?? Jeg er 31.

Anmeld

14. juli 2011

Carina1977

damm skriver:

Nej det har jeg ikke. Skal de købes på aboteket? Jeg tisser hele tiden nu og har kvalme om morgen. Jeg har før haft 3 spontagne aborter. Har dog 3 dejlige piger i dag. Så jeg ved jo at det kan lade sig gøre. Jeg har taget en test til morgen med morgen urin. Total negativ. . Tro ikke på at jeg er gravid, men hvad er det så...??? Er jeg gået tidlig i overgangs alderen..?? Jeg er 31.

Jeg har ikke haft min mens de sidste 2 gange, og har kun oplevet små pletblødninger. Jeg har altid haft en stabil cyklus....men jeg er ikke gravid. Kroppen er noget underligt noget nogen gange

Jeg håber at det viser sig at du alligevel er gravid, men ellers vil jeg krydse for at du meget snart bliver gravid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.