Jontes mange tegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

<3

Dygtig Jonte! Sikken han kan! og ja babytegn er guld værd! Jeg er så glad for at vi gjorde det. Vi startede også alt for tidligt , 6mdr., det var først ved 9mdr at sønnike var klar. Men så gik det stærkt. Og da vi stoppede da han var omkring 2,5år for der havde han så mange ord jamen der tror jeg at vi var oppe på i hvertfald plus 300 tegn.

I dag kan han slet ikke huske det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

sarahb

ej hvor er han bare dygtig, det må være vildt fedt at kunne kommunikere med sit barn på den måde

Anmeld

13. juli 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Hehe ja det er da et godt og udviklende program

Må have fat i den dvd

Vi har også brugt tegn med Freja og igen med Silja (hun er dog først så småt begyndt at bruge dem nu) og det har, ihvertfald med Freja, været en bragende succes. Det fjerner SÅ mange frustrationer at de kan gøre sig forståelige.

Jeg ved ikke om den kan købes længere - alle de steder jeg kigger får jeg "udsolgt fra forlaget" men mangobaby der har lavet den har en FB side hvor du kan prøve at spørge.

Anmeld

13. juli 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Vi har også brugt tegn med Freja og igen med Silja (hun er dog først så småt begyndt at bruge dem nu) og det har, ihvertfald med Freja, været en bragende succes. Det fjerner SÅ mange frustrationer at de kan gøre sig forståelige.

Jeg ved ikke om den kan købes længere - alle de steder jeg kigger får jeg "udsolgt fra forlaget" men mangobaby der har lavet den har en FB side hvor du kan prøve at spørge.

Mon man kan finde den på biblioteket?

Anmeld

13. juli 2011

Rosa

TbCp skriver:

Måske...

Anmeld

13. juli 2011

JustAnotherName

Rosa skriver:

Uh, tisse er også et RIGTIG godt tegn at kunne - det er ihvertfald træls at skulle mime det...

Ja, han er rigtig go', og mon ikke der kommer en dag hvor vi lige render sammen/på hinanden?  Ellers må vi bare få det til at ske! 

Det burde være muligt at sætte i værk, om ikke andet. - Im in
Vi kommer jo fra samme Skanderupske sogn, og Århus også.
Jeg er så bosat i Randers nu....men sidder ikke mere fast her, end transporten giver mig adgang til at farte

Når ferien er veloverstået for alle, så sætter jeg gerne et NS-træf på benene herude (kan låne vores hal's forhal til fri afbenyttelse, så vi kan være en del). Og er der ikke den store interesse for det, og vi kun er få der kan/vil, så invitere jeg gerne indenfor i eget hjem i stedet

Anmeld

13. juli 2011

Rosa

JustAnotherName skriver:

Det burde være muligt at sætte i værk, om ikke andet. - Im in
Vi kommer jo fra samme Skanderupske sogn, og Århus også.
Jeg er så bosat i Randers nu....men sidder ikke mere fast her, end transporten giver mig adgang til at farte

Når ferien er veloverstået for alle, så sætter jeg gerne et NS-træf på benene herude (kan låne vores hal's forhal til fri afbenyttelse, så vi kan være en del). Og er der ikke den store interesse for det, og vi kun er få der kan/vil, så invitere jeg gerne indenfor i eget hjem i stedet

Yeah - så satser vi lige på at jeg har nailet det forbandede kørekort inden så jeg kan samle rollinger og mødre op på vejen!!!  Det kunne være så hyggeligt!!!

Anmeld

13. juli 2011

JustAnotherName

Det kan man ...der findes flere.
Jeg ved ikke lige hvilke, der kan lånes. Men nogle kan, dét ved jeg

Jeg har en kæmpe kopi-mappe med tegn! Tyv-lånt fra skolen, hvor PAU'erne havde noget materiale liggende omkring børn og tegn-til-tale.

Jeg har også brugt TTT i mit tidligere arb, hvor jeg var på en institution for fysisk/psykisk udviklingshæmmede børn og unge. Spændende var det!!

Anmeld

13. juli 2011

JustAnotherName

Rosa skriver:

Yeah - så satser vi lige på at jeg har nailet det forbandede kørekort inden så jeg kan samle rollinger og mødre op på vejen!!!  Det kunne være så hyggeligt!!!

Næste køreprøve er " KØREPRØVEN", hvor det lykkes!!   

Anmeld

13. juli 2011

Kruse90

Hvorfor tale i tegn
Er slet slet ikke med hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.