barnepige søges 4700 Næstved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.903 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

MorTil4<3

Hej folkens. .

vi har en deglig dreng på 1 år som er så nem som dagen er lang han er en glad og fremragende dreng, . mor her har arbejde i en butik som har meget sent lukket, og i ny og næ har jeg lukkevagter, dvs så er jeg først hjemme ved en 22:30 tiden ca i hverdage og 20:30 i wekenden hvis jeg har aftenarbejde. . derfor mangler vi virkelig en sød ung pige der vil passe vores lille dreng i ny og næ da faren også har meet afvekslende arbejde, og derfor kan nogle dage være svære for os at få til at hænge sammen, . der er rig mulighed for at sove her de sene aftener og der vil self være alt hvad hjerte kan begære af mad og drikkelse, fri afbenyttelse af fjernsyn, dvd, computer/internet. . lønnen kan vi snakke om, men vi havde regnet med en ung pige der måske trænger til lidt extra ved siden måske skolen eller som bare gå hjemme på sabatår,. men vi er ikk nogen rig familie  og kan derfor ikk tilbyde det helt store, men vi er en glad familie der vil gøre alt for at holde på en god barnepige der gerne vil hygge med en god dreng  . jeg har arbejdstider som ligger FAST de næste måneder så det er nogenlunde til at lægge så du også selv bare kan lægge planer. .

hvis vi kunne lyde som noget for dig så giv os en besked ps, vi har både hund, kat og fisk i hjemmet,.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

JulieAlex89

Jeg ville ønske i bode lidt tætter på Horsens, så ville jeg meget gerne ha passet jeres lille guldklump

Anmeld

16. juli 2011

NannaHektorLarsen

Hvis ikke du har fundet en anden sitter, er jeg parat på at høre noget mere. 

Jeg kommer selv fra en stor familie, og jeg elsker alle dyr! Som du kan læse i min profil, er jeg selv fra Næstved, og bor ved næstved hallerne. Håber på at høre fra dig! :-) - du må have en god dag!

Anmeld

16. juli 2011

NannaHektorLarsen

du kan kontakte mig på:      Nanna16@gmail.com 

eller sms på 26816809

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.