Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ann. skriver: Latin - holy moly! Hmm - der er ihvertfald en del at tænke over
Latin - holy moly!
Hmm - der er ihvertfald en del at tænke over
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SanneBoe skriver: Jeg fik en arbejdsskade der gjorde jeg ikke kunne fortsætte, desværre - det var mit drømmejob - elskede det. Ellers hvis du er i tvivl og ikke har prøvet det, vil jeg anbefale dig at blive afløser på et plejehjem, der kommer du hvert fald i nærheden af noget af det. Jeg var udekørende hjemmehjælper i 6 år Jeg syntes det er et meget spændende job/uddannelse, men det er også hårdt arbejde, både studie og jobbet, men jeg syntes det var det hele værd.
Jeg fik en arbejdsskade der gjorde jeg ikke kunne fortsætte, desværre - det var mit drømmejob - elskede det.
Ellers hvis du er i tvivl og ikke har prøvet det, vil jeg anbefale dig at blive afløser på et plejehjem, der kommer du hvert fald i nærheden af noget af det.
Jeg var udekørende hjemmehjælper i 6 år
Jeg syntes det er et meget spændende job/uddannelse, men det er også hårdt arbejde, både studie og jobbet, men jeg syntes det var det hele værd.
Er faktisk afløser på et plejehjem nu
Det er hyggeligt nok, men ikke noget som jeg kunne se mig selv lave resten af mit liv.
Anne85 skriver: ?? Latin?? Gad vide hvor du har læst? ;-)) Til TS - sygeplejerskeuddannelsen er en sindssyg spændende uddannelse - du kommer til at udvikle dig helt vildt - både fagligt og personligt.Uddannelsen åbner fantastisk mange døre - der er så mange greene du kan vælge når først du står med din bachelorgrad. Personligt arbejder jeg som psykiatrisk sygeplejerske - vildt spændende. Men jeg vil meget gerne læse videre.
?? Latin?? Gad vide hvor du har læst? ;-)) Til TS - sygeplejerskeuddannelsen er en sindssyg spændende uddannelse - du kommer til at udvikle dig helt vildt - både fagligt og personligt.Uddannelsen åbner fantastisk mange døre - der er så mange greene du kan vælge når først du står med din bachelorgrad. Personligt arbejder jeg som psykiatrisk sygeplejerske - vildt spændende. Men jeg vil meget gerne læse videre.
Thisted, der var størestedelen af forelæsningerne på Latin,
Anne85 skriver:?? Latin?? Gad vide hvor du har læst? ;-)) Til TS - sygeplejerskeuddannelsen er en sindssyg spændende uddannelse - du kommer til at udvikle dig helt vildt - både fagligt og personligt.Uddannelsen åbner fantastisk mange døre - der er så mange greene du kan vælge når først du står med din bachelorgrad. Personligt arbejder jeg som psykiatrisk sygeplejerske - vildt spændende. Men jeg vil meget gerne læse videre.
Ann. skriver: Er faktisk afløser på et plejehjem nu Det er hyggeligt nok, men ikke noget som jeg kunne se mig selv lave resten af mit liv.
Der er jo mange mange muligheder når du først står færdiguddannet sygeplejerske, som sagt syntes jeg det var mega spændende, men hvis du ikke brænder for det, er det jo heller ikke meget ved.
Er du kommet ind?
SanneBoe skriver: Der er jo mange mange muligheder når du først står færdiguddannet sygeplejerske, som sagt syntes jeg det var mega spændende, men hvis du ikke brænder for det, er det jo heller ikke meget ved. Er du kommet ind?
Jeg er sikret optagelse i august eller februar
Har gået på sygeplejefagpakken på VUC
Ann. skriver: Jeg er sikret optagelse i august eller februar Har gået på sygeplejefagpakken på VUC
Ja, phu - så det jo "bare" at bestemme sig... Uanset hva du vælger, så får du hvert fald held og lykker herfra
jeg har altid ville være pædagog.. men efter jeg er blevet færdig, er jeg i tvivl om jeg hellere ville have været sygeplejerske
vi har ikke råd til 3 år til på su, men ellers havde jeg sku også læst til sygeplejerske..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128