Piger - har brug for jeres hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Anne85

Ann. skriver:

Latin - holy moly!

Hmm - der er ihvertfald en del at tænke over

?? Latin?? Gad vide hvor du har læst? ;-)) Til TS - sygeplejerskeuddannelsen er en sindssyg spændende uddannelse - du kommer til at udvikle dig helt vildt - både fagligt og personligt.Uddannelsen åbner fantastisk mange døre - der er så mange greene du kan vælge når først du står med din bachelorgrad. Personligt arbejder jeg som psykiatrisk sygeplejerske - vildt spændende. Men jeg vil meget gerne læse videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Ann.

SanneBoe skriver:

Jeg fik en arbejdsskade der gjorde jeg ikke kunne fortsætte, desværre - det var mit drømmejob - elskede det.

Ellers hvis du er i tvivl og ikke har prøvet det, vil jeg anbefale dig at blive afløser på et plejehjem, der kommer du hvert fald i nærheden af noget af det.

Jeg var udekørende hjemmehjælper i 6 år

Jeg syntes det er et meget spændende job/uddannelse, men det er også hårdt arbejde, både studie og jobbet, men jeg syntes det var det hele værd.

Er faktisk afløser på et plejehjem nu

Det er hyggeligt nok, men ikke noget som jeg kunne se mig selv lave resten af mit liv.

Anmeld

12. juli 2011

Hvem?

Anne85 skriver:

?? Latin?? Gad vide hvor du har læst? ;-)) Til TS - sygeplejerskeuddannelsen er en sindssyg spændende uddannelse - du kommer til at udvikle dig helt vildt - både fagligt og personligt.Uddannelsen åbner fantastisk mange døre - der er så mange greene du kan vælge når først du står med din bachelorgrad. Personligt arbejder jeg som psykiatrisk sygeplejerske - vildt spændende. Men jeg vil meget gerne læse videre.

Thisted, der var størestedelen af forelæsningerne på Latin,

Anmeld

12. juli 2011

Anne85

Anne85 skriver:

Hov - forkert citeret ;-)

Anmeld

12. juli 2011

Hvem?

Ann. skriver:

Er faktisk afløser på et plejehjem nu

Det er hyggeligt nok, men ikke noget som jeg kunne se mig selv lave resten af mit liv.

Der er jo mange mange muligheder når du først står færdiguddannet sygeplejerske, som sagt syntes jeg det var mega spændende, men hvis du ikke brænder for det, er det jo heller ikke meget ved.

Er du kommet ind?

Anmeld

12. juli 2011

Ann.

SanneBoe skriver:

Der er jo mange mange muligheder når du først står færdiguddannet sygeplejerske, som sagt syntes jeg det var mega spændende, men hvis du ikke brænder for det, er det jo heller ikke meget ved.

Er du kommet ind?

Jeg er sikret optagelse i august eller februar

Har gået på sygeplejefagpakken på VUC

Anmeld

12. juli 2011

Hvem?

Ann. skriver:

Jeg er sikret optagelse i august eller februar

Har gået på sygeplejefagpakken på VUC

Ja, phu - så det jo "bare" at bestemme sig... Uanset hva du vælger, så får du hvert fald held og lykker herfra

Anmeld

12. juli 2011

merle2010

jeg har altid ville være pædagog.. men efter jeg er blevet færdig, er jeg i tvivl om jeg hellere ville have været sygeplejerske

vi har ikke råd til 3 år til på su, men ellers havde jeg sku også læst til sygeplejerske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.