Piger - har brug for jeres hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Ann.

Jeg skal egentlig starte på sygeplejerskeskolen til august eller februar, men nu er jeg i tvivl om det er det jeg vil?

Sådan rent personlighedsmæssigt, hvad ville jeg så være god til?

Fik 12 i både mundtlig og skriftlig engelsk, så det er helt klart en stærk side. 

Overvejer lidt at tage en hel HF, men jeg ved slet ikke?

Hvad gør jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Carl-Emil's mor

Ann. skriver:

Jeg skal egentlig starte på sygeplejerskeskolen til august eller februar, men nu er jeg i tvivl om det er det jeg vil?

Fik 12 i både mundtlig og skriftlig engelsk, så det er helt klart en stærk side. 

Hvad gør jeg?

Er du i tvivl er du ikke i tvivl 

Jeg var i tvivl om pædagog og fik så også bekræftet jeg ikke var i tvivl det var IKKE det jeg ville  men nu tager jeg lorten færdig for skal ikke reden rundt med en halv uddannelse.. heheh 

Anmeld

12. juli 2011

Ann.

MorTilJanuar skriver:

Er du i tvivl er du ikke i tvivl 

Jeg var i tvivl om pædagog og fik så også bekræftet jeg ikke var i tvivl det var IKKE det jeg ville  men nu tager jeg lorten færdig for skal ikke reden rundt med en halv uddannelse.. heheh 

Præcis!

Jeg er heldigvis ikke gået igang med den endnu - men åhhh hvor er det trælst at være i tvivl!

Anmeld

12. juli 2011

Carl-Emil's mor

Ann. skriver:

Præcis!

Jeg er heldigvis ikke gået igang med den endnu - men åhhh hvor er det trælst at være i tvivl!

Så synes jeg du skal lade være.. eller ihvertfald vente.. hvis du starter med det grundlag du er usikker har du , har jeg er erfaret gennem andre også, større chance for at indse at det er det forkerte... 

Men ja er et helved.. 

Anmeld

12. juli 2011

Hvem?

Ann. skriver:

Hvad gør jeg?

Nu har jeg selv studeret på sygeplejerskeuddannelsen og det er røvspændende, hvis du spørger mig -

Sygeplejerskejobbet er hårdt men også meget givende, du møder de sødeste, sygeste, dejligste, terminale, negative, sure mennesker, du ska være i stand til at tænke hurtig og træffe beslutninger, kunne snakke med alle og stort selv al undervisningen foregår på Latin.

Anmeld

12. juli 2011

Ann.

MorTilJanuar skriver:

Så synes jeg du skal lade være.. eller ihvertfald vente.. hvis du starter med det grundlag du er usikker har du , har jeg er erfaret gennem andre også, større chance for at indse at det er det forkerte... 

Men ja er et helved.. 

Ja - mon ikke jeg skulle starte på den HF? Og så hvis jeg beslutter mig for sygeplejerskeskolen alligevel, kan jeg jo stadig starte i februar.

Anmeld

12. juli 2011

Ann.

SanneBoe skriver:

Nu har jeg selv studeret på sygeplejerskeuddannelsen og det er røvspændende, hvis du spørger mig -

Sygeplejerskejobbet er hårdt men også meget givende, du møder de sødeste, sygeste, dejligste, terminale, negative, sure mennesker, du ska være i stand til at tænke hurtig og træffe beslutninger, kunne snakke med alle og stort selv al undervisningen foregår på Latin.

Latin - holy moly!

Hmm - der er ihvertfald en del at tænke over

Anmeld

12. juli 2011

Carl-Emil's mor

Ann. skriver:

Ja - mon ikke jeg skulle starte på den HF? Og så hvis jeg beslutter mig for sygeplejerskeskolen alligevel, kan jeg jo stadig starte i februar.

Jo eller tage HF enkeltfag ? 

Jeg tog også HF  og var lykkelig da den var slut, men nu savner jeg den sku lidt  heheh

Anmeld

12. juli 2011

Ann.

MorTilJanuar skriver:

Jo eller tage HF enkeltfag ? 

Jeg tog også HF  og var lykkelig da den var slut, men nu savner jeg den sku lidt  heheh

Ikke enkelt fag - det har jeg lige været på Det skal være en jeg kan rigtig bruge til noget.

Anmeld

12. juli 2011

Hvem?

Ann. skriver:

Latin - holy moly!

Hmm - der er ihvertfald en del at tænke over

Jeg fik en arbejdsskade der gjorde jeg ikke kunne fortsætte, desværre - det var mit drømmejob - elskede det.

Ellers hvis du er i tvivl og ikke har prøvet det, vil jeg anbefale dig at blive afløser på et plejehjem, der kommer du hvert fald i nærheden af noget af det.

Jeg var udekørende hjemmehjælper i 6 år

Jeg syntes det er et meget spændende job/uddannelse, men det er også hårdt arbejde, både studie og jobbet, men jeg syntes det var det hele værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.