zoo-tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Ranarupta

Kæft, hvor er I tossede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

Ja... I er nogle damer med yderst spidse abuer jo (<- ironi KAN være anvendt). ;-)

Anmeld

12. juli 2011

Barbamama

Ranarupta skriver:

Kæft, hvor er I tossede!

Ja er det ikke skønt!!! Når ingen gider underholde så må vi jo selv finde på noget

Anmeld

12. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil gerne gøre opmærksom på at alle brugere skal holde en ordentlig tone herinde. Denne tråd har modtaget adskillige løftede øjenbryn hos staff og brugere og den næste der slår en virtuel prut, kalder andre navne mellem linjerne eller vifter med flag vil modtage dobbeltrettet ironi og en mail med billeder af Berthel Haarder som straf! 

Hvis man ikke har noget sjovt eller fjollet at sige må man enten ignorere tråden, stjæle noget sjovt fra en anden eller finde på noget i en rasende fart.

Alvorlige hilsner

Rosa - moderator på baby.dk og lige i hælene af DIG!!!

Anmeld

12. juli 2011

Barbamama

Rosa skriver:

Jeg vil gerne gøre opmærksom på at alle brugere skal holde en ordentlig tone herinde. Denne tråd har modtaget adskillige løftede øjenbryn hos staff og brugere og den næste der slår en virtuel prut, kalder andre navne mellem linjerne eller vifter med flag vil modtage dobbeltrettet ironi og en mail med billeder af Berthel Haarder som straf! 

Hvis man ikke har noget sjovt eller fjollet at sige må man enten ignorere tråden, stjæle noget sjovt fra en anden eller finde på noget i en rasende fart.

Alvorlige hilsner

Jeg tisser i bukserne af grin!!!!

Anmeld

12. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tisser i bukserne af grin!!!!

Det er OGSÅ forbudt!!! 

Anmeld

12. juli 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

*Fniiiiis*I er fanme tossede,allesammen...jegBaby.dk

Anmeld

12. juli 2011

JustAnotherName

Rosa skriver:

Alvorlige hilsner

Hvor er det dejligt med noget HELT ALVORLIGT god humor!!  

Anmeld

12. juli 2011

JustAnotherName

Jeg vil gå i seng ....helt fjollet og glad  

Anmeld

12. juli 2011

Rosa

JustAnotherName skriver:

Hvor er det dejligt med noget HELT ALVORLIGT god humor!!  

Humor?  Er du træt, Katrine? Vi moderatorer spøger aldrig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.