Ja vi skulle på den obligatoriske zoo-tur i dag. Det gør vi hver sommer. Sidste år var Carla jo kun 1år og det hele var lidt for overvældende, så det blev en ret hård dag i stedet for en hyggelig.
I dag blev en god dag, men en smule stressende. Jeg tror aldrig jeg har set alle dyrene SÅ hurtigt før. Hun var så spændt at hun løb fra det ene dyr til det næste. Hun var så spændt på det næste der kom så hun ikke havde tid til at stå stille og se på det. Det var nu lidt sjovt. Men vi var hurtigt færdige.
Og mens hun fik sin middagslur fik mor og far et par franske hotdogs. Carla havde allerede spist, så vi kunne bare sidde og slappe godt af. Da hun vågnede fik vi lige set det sidste mens hun sad i sin klapvogn, så det var noget mere afslappende og så købte vi en stor is. Det var et hit. Når mor og far får vafler skal datteren da også have en. Hun græd et par gange imens hun skulle spise den. Det er ikke sjovt når man synes isen er tung. Ha ha ha.
Men det hjalp da efterhånden som hun kom igennem den og fik dekoreret sine små fingre.
Da vi kom hjem så vi billeder af vores tur og fik snakket dagen igennem. Og Carla blev puttet en hel time før normalt. Hun har bare været total hys siden vi kom hjem og græd over ingenting. Men hun fik så også kun 45minutters middagslur. Hun blev vækket af skrigende børn. Så hun har bare været TRÆT! Nu håber jeg ikke hun vågner alt for tidligt i morgen!
Anmeld