Tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Maja_4000

Sakris skriver:

Er faktisk helt glad for at vide at jeg ikke er den eneste der er ved at gå ud af mit gode skind! 

Troede først at det var pga. flytningen. Men vores dage har aldrig været så ens som nu, og alligevel er rytmen gledet fuldstændig. Øv synes det er træls. Men det har jo forhåbentlig snart en ende!

Det er sååå hårdt når de er sådan .. Har har det stået på i 3 - 4 uger .. Det er værst om aftenen .. Hun plejede at sove cirka 19.30 .. Nu er den 22 eller 22.30 Så små 3 timer med skrig og skrål hver aften

Håber snart det går over :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Sakris

Maja_4000 skriver:

Det er sååå hårdt når de er sådan .. Har har det stået på i 3 - 4 uger .. Det er værst om aftenen .. Hun plejede at sove cirka 19.30 .. Nu er den 22 eller 22.30 Så små 3 timer med skrig og skrål hver aften

Håber snart det går over :/

Puha  Også lige om aftenen hvor man er baldret. Det skal siges at Isabella sover godt hver nat, og er nem nok at putte om aftenen. Det er mere resten af dagen. Idag har dog været uden kriser indtil videre! Håber det fortsætter!

Anmeld

14. juli 2011

Maja_4000

Sakris skriver:

Puha  Også lige om aftenen hvor man er baldret. Det skal siges at Isabella sover godt hver nat, og er nem nok at putte om aftenen. Det er mere resten af dagen. Idag har dog været uden kriser indtil videre! Håber det fortsætter!

Caroline er også lige begyndt at afvise flasken .. Så ved ikke om det måske er derfor :s Hun vågner nogle nætter 4 gange .. Og hun plejede at vågne 1 eller slet ingen :/ Er totalt smadret :p Er glad for min kæreste har ferie nu (; Hehe

Anmeld

14. juli 2011

Sakris

Maja_4000 skriver:

Caroline er også lige begyndt at afvise flasken .. Så ved ikke om det måske er derfor :s Hun vågner nogle nætter 4 gange .. Og hun plejede at vågne 1 eller slet ingen :/ Er totalt smadret :p Er glad for min kæreste har ferie nu (; Hehe

Det kan jeg godt forstå!!! Jeg er smadret bare af at have hende fra 6:00-17:30 alene! Kan mærke jeg snart har brug for en friaften! Men ved ikke lige hvad jeg skulle finde på at lave  

Anmeld

14. juli 2011

Maja_4000

Sakris skriver:

Det kan jeg godt forstå!!! Jeg er smadret bare af at have hende fra 6:00-17:30 alene! Kan mærke jeg snart har brug for en friaften! Men ved ikke lige hvad jeg skulle finde på at lave  

Mig og kæresten skal ud og spise og i biografen på tirsdag .. Det glææææder jeg mig til ! :b

Anmeld

15. juli 2011

Snuske1985

Her har Mathias fået de to fortænder for forneden for ca. 1 md siden og nu er de to fortænder foroven på vej...

Han vil heller ik rigtig have flasken - jeg skal være heldig hvis jeg får 300 ml i ham i løbet af en dag... Så vi er på jernpulver her... Han er faktisk næsten helt holdt med at ville ha noget til nat og sover stadig igennem... Synes det er meget for tidlig at det sker, men kan jo ik presse det i ham...

Anmeld

15. juli 2011

Mor Christa

SÅÅ SKETE DER NOGET
Der er helt hvidt og hævet i gummerne nederst i venstre side. Er helt sikker på det er en tand der snart titter frem.. Der er helt rødt uden om, og så heelt hvidt i midten.. Wuhu mor her er stolt

Anmeld

15. juli 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

SÅÅ SKETE DER NOGET
Der er helt hvidt og hævet i gummerne nederst i venstre side. Er helt sikker på det er en tand der snart titter frem.. Der er helt rødt uden om, og så heelt hvidt i midten.. Wuhu mor her er stolt

Bare det var her ! Så kunne vi give det skylden for hendes humør de sidste dage

Anmeld

16. juli 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Bare det var her ! Så kunne vi give det skylden for hendes humør de sidste dage

Haah Jeg har selv givet tænder skylden de sidste 2 måneder !! Men NU sker der endelig noget ;D ..

Anmeld

16. juli 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Haah Jeg har selv givet tænder skylden de sidste 2 måneder !! Men NU sker der endelig noget ;D ..

Det har jeg også .. Men hu bliver værre og værre :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.