Tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.525 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Sakris

Hvordan ser det ud med tænder hos jeres guldklumper?

Isabella har ikke fået nogle, men hun er rigtig pjevset igennem hele dagen og gnaver i alt! Så gik og tænkte, om det mon var muligt at det var dem der var på vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

businesstigger

David fik 2 for et par måneder siden og så er der ikke sket mere siden. Jeg har flere gange tækt at NU måtte der da være flere på vej men so far no luck ...

Anmeld

12. juli 2011

Sakris

2 for et par måneder siden  Han er da vel nok fremlig hva 

Synes Isabella er så svær at aflæse for tiden og hendes døgnrytme er ved at fucke helt op. Suk jeg ville ønske jeg vidste hvad der var galt!

Anmeld

12. juli 2011

Maja_4000

Sakris skriver:

2 for et par måneder siden  Han er da vel nok fremlig hva 

Synes Isabella er så svær at aflæse for tiden og hendes døgnrytme er ved at fucke helt op. Suk jeg ville ønske jeg vidste hvad der var galt!

Det er det samme her - hun er et mareridt ! :b
Men stadig ingen tænder :/

Anmeld

12. juli 2011

Sakris

Maja_4000 skriver:

Det er det samme her - hun er et mareridt ! :b
Men stadig ingen tænder :/

Er faktisk helt glad for at vide at jeg ikke er den eneste der er ved at gå ud af mit gode skind! 

Troede først at det var pga. flytningen. Men vores dage har aldrig været så ens som nu, og alligevel er rytmen gledet fuldstændig. Øv synes det er træls. Men det har jo forhåbentlig snart en ende!

Anmeld

12. juli 2011

Mor Christa

Ååårrrhh.. Lyder som Victor.. INGEN tænder .- men TOTAL pyller Åååh det er så irriterende!!

Anmeld

13. juli 2011

businesstigger

Davids to tænder var et par uger undervejs. Der var han meget pylret. Det har han også nu. Vil kun sove sammen med mig. Hvis jeg prøver at liste mig væk vågner han omgående. Ellers kan jeg kun få ham til at sove på maven i viklen. Men tror ikke det er tænder men at det er gået op for han at mor kan forlade ham.

Anmeld

13. juli 2011

Sakris

businesstigger skriver:

Davids to tænder var et par uger undervejs. Der var han meget pylret. Det har han også nu. Vil kun sove sammen med mig. Hvis jeg prøver at liste mig væk vågner han omgående. Ellers kan jeg kun få ham til at sove på maven i viklen. Men tror ikke det er tænder men at det er gået op for han at mor kan forlade ham.

Ja det kommer jo også. Men Isabella er ikke kun pyldret når jeg går. Synes hun er det næsten hele tiden. Kan slet ikke stille hende tilfreds. Også har hun alligevel et par lyse øjeblikke engang imellem i løbet af dagen!

Anmeld

13. juli 2011

businesstigger

Sakris skriver:

Ja det kommer jo også. Men Isabella er ikke kun pyldret når jeg går. Synes hun er det næsten hele tiden. Kan slet ikke stille hende tilfreds. Også har hun alligevel et par lyse øjeblikke engang imellem i løbet af dagen!

Vores små pus er jo nogenlunde lige gamle så det kan jo være at det er samme udvikling de gennemgår. Fra bogen "vidunderlige uger" om tigerspring og børns mentale udvikling over de første par år er der en oversigt over hvornår man kan forvente hvad:

Vidunderlige uger

Anmeld

13. juli 2011

Sakris

businesstigger skriver:

Vores små pus er jo nogenlunde lige gamle så det kan jo være at det er samme udvikling de gennemgår. Fra bogen "vidunderlige uger" om tigerspring og børns mentale udvikling over de første par år er der en oversigt over hvornår man kan forvente hvad:

Vidunderlige uger

Har faktisk den bog, og har læst om dem op til sidste spring. Men den sms funktion jeg er tilmeldt giver mig besked alt for sent :-( Konceptet med den bog er ellers smart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.