Sidder og griner af maven! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ja oki, detalje

Jeps elsker at gå op i dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

ønskeprinsesse2011 skriver:

hi hi. nej her har vi ik hikke. men hun tumjer ret meget. og stikker hælene ud i siden så man kan mærke dem. og hun tumler så meget at min mave bliver helt skæv.

jeg kan godt nok os sidde og grine af det engang imellem det ser så sjovt ud

Det er simpelthen så hyggeligt! Synes også det er helt vildt, når man lige kan mærke en fod eller en arm.

Inde i tråden med maver lagde jeg også et billede ind af maven når jeg ligger på ryggen - der er den også helt skæv

Anmeld

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Jeps elsker at gå op i dem

hehe

Anmeld

13. juli 2011

SaNiNa

Den oplevelse har jeg stadig til gode, Nicklas hikkede heller ikke og alle sige det er så hyggeligt.

Lillepigen hikker heller aldrig, men nu var så aktiv i biffen i går at hende som sad ved siden af mig spurgte om det ikke var træls. hihi

Anmeld

13. juli 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Den oplevelse har jeg stadig til gode, Nicklas hikkede heller ikke og alle sige det er så hyggeligt.

Lillepigen hikker heller aldrig, men nu var så aktiv i biffen i går at hende som sad ved siden af mig spurgte om det ikke var træls. hihi

Kunne hun se, at der var gang i maven? hehe.

Jeg blev bare overrasket, fordi så mange har talt om det og jeg ikke rigtigt havde oplevet det. Men det var egentlig også bare morsomt, fordi han begyndte at møfle helt vildt rundt der inde  Så der var gang i bølgerne.

Anmeld

13. juli 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Kunne hun se, at der var gang i maven? hehe.

Jeg blev bare overrasket, fordi så mange har talt om det og jeg ikke rigtigt havde oplevet det. Men det var egentlig også bare morsomt, fordi han begyndte at møfle helt vildt rundt der inde  Så der var gang i bølgerne.

ja hun var helt vild aktiv i jeg ved ikke hvor lang tid. Hun kan åbenbart også lide HP.

Maven hopper helt vild når hun er aktiv og så kan man jo det hvor bennene eller armene køre hen. ser så vild ud

Anmeld

13. juli 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

ja hun var helt vild aktiv i jeg ved ikke hvor lang tid. Hun kan åbenbart også lide HP.

Maven hopper helt vild når hun er aktiv og så kan man jo det hvor bennene eller armene køre hen. ser så vild ud

Ej hvor fedt! Det er nok de høje lydeffekter og det, som har gjort det

Anmeld

13. juli 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Ej hvor fedt! Det er nok de høje lydeffekter og det, som har gjort det

Ja jeg ved det ikke men det var da hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.