Sidder og griner af maven! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Ka+Ma=Be

Blyppen har hikke - og hold kæft hvor er det hyggeligt!

Jeg har kun oplevet det én gang før, for nogle uger siden, men denne gang er det meget tydeligt. Og han bliver bare ved og ved og ved.

Hikker jeres bebser også?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

maryjane

Katte87 skriver:

Blyppen har hikke - og hold kæft hvor er det hyggeligt!

Jeg har kun oplevet det én gang før, for nogle uger siden, men denne gang er det meget tydeligt. Og han bliver bare ved og ved og ved.

Hikker jeres bebser også?

Hæhæ, jeg tror hun hikker ja. Kan ikke komme på hvad det ellers skulle være, når maven ligeså stille bare hopper med det samme mellemrum et par minutter. Det er sket nogle gange i løbet af den sidste halvanden uges tid.

Men hun er nu også blevet mere strid nu her, iiiih mine organer er altså ikke legetøj, avav. Haha

Anmeld

12. juli 2011

Kofoed.

Ja det gør hun, men mærker det ikke så godt endnu. Men til scanning for 3 uger siden havde hun nikke, hvilket drillede scannings lægen. hihi.

Men mærker at hun HELE tiden vender sig og leger derinde.

Anmeld

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

maryjane skriver:

Hæhæ, jeg tror hun hikker ja. Kan ikke komme på hvad det ellers skulle være, når maven ligeså stille bare hopper med det samme mellemrum et par minutter. Det er sket nogle gange i løbet af den sidste halvanden uges tid.

Men hun er nu også blevet mere strid nu her, iiiih mine organer er altså ikke legetøj, avav. Haha

Haha det har jeg hørt fra mange efterhånden Jeg har heldigvis ikke haft problemer med ribben og lignende endnu  (7, 9, 13)

Anmeld

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Ja det gør hun, men mærker det ikke så godt endnu. Men til scanning for 3 uger siden havde hun nikke, hvilket drillede scannings lægen. hihi.

Men mærker at hun HELE tiden vender sig og leger derinde.

Årh, hvor dejligt!  Jeg bliver også helt glad når han møfler rundt der inde

Anmeld

12. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Årh, hvor dejligt!  Jeg bliver også helt glad når han møfler rundt der inde

Det er også bare skønt.

Du har fået nyt profilbilled

Anmeld

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Det er også bare skønt.

Du har fået nyt profilbilled

Jah Det har du også hehe. Jeg skifter lidt engang imellem, når jeg selv bliver træt af at se på det

Anmeld

12. juli 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Jah Det har du også hehe. Jeg skifter lidt engang imellem, når jeg selv bliver træt af at se på det

Det er bare mit gamle

Anmeld

12. juli 2011

ønskeprinsesse2011

hi hi. nej her har vi ik hikke. men hun tumjer ret meget. og stikker hælene ud i siden så man kan mærke dem. og hun tumler så meget at min mave bliver helt skæv.

jeg kan godt nok os sidde og grine af det engang imellem det ser så sjovt ud

Anmeld

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Det er bare mit gamle

Ja oki, detalje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.