Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg fået til opgave at sælge alt det min søn ikke bruger mere - så han kan få solgt lidt ud - og spare op til noget nyt
380 stk. Pokémon kort
1 stk. stort Pokémon kort
13 Pokémon figuere
BYD
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Topp skriver: Så har jeg fået til opgave at sælge alt det min søn ikke bruger mere - så han kan få solgt lidt ud - og spare op til noget nyt 380 stk. Pokémon kort 1 stk. stort Pokémon kort 13 Pokémon figuere BYD
Hansen97 skriver: Pris ide??
Pris ide??
kom med bud
Topp skriver: kom med bud
Hansen97 skriver: Men det er jo rigtig svært.. er bange for at skambyde.. det er jo min søn der er helt vild med det lige nu så ville slå til inden det var væk...Kan du ikke komme med en retning bare??
Men det er jo rigtig svært.. er bange for at skambyde.. det er jo min søn der er helt vild med det lige nu så ville slå til inden det var væk...Kan du ikke komme med en retning bare??
hmm 200 kr... der er gælme for mange penge
Topp skriver: hmm 200 kr... der er gælme for mange penge
Hansen97 skriver: Ja det er jo det. Jamen det vil jeg gerne give + porto selvfølgelig.. skal lige snakke med manden ang pengene, for ellers har jeg dem ikke før d. 20. juli.. Men jeg vil gerne have dem!!
Ja det er jo det. Jamen det vil jeg gerne give + porto selvfølgelig.. skal lige snakke med manden ang pengene, for ellers har jeg dem ikke før d. 20. juli.. Men jeg vil gerne have dem!!
det er først til mølle - da min søn meget gerne vil købe nye ting
Topp skriver: det er først til mølle - da min søn meget gerne vil købe nye ting
Hansen97 skriver: Hvad vil det sige?? At jeg ikke kan få dem hvis jeg ikke kan give besked før senere??
Hvad vil det sige?? At jeg ikke kan få dem hvis jeg ikke kan give besked før senere??
jeg kan godt holde dem til senere - men ikk til d. 20 - hvis andre vil købe dem inden bliver de solgt
Topp skriver: jeg kan godt holde dem til senere - men ikk til d. 20 - hvis andre vil købe dem inden bliver de solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128