oppustet efter ÆL??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.435 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Anonym trådstarter

hejsa

jeg havde ÆL i fredags hvor vi prøvede at lave en lillebror/søster men lige siden har jeg været så forfærdelig oppustet?? 

andre der er det efter ÆL??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der ved det eller har prøvet det

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

er det kun min krop der er mærkelig så? 

Anmeld

12. juli 2011

sofiell89

Jeg havde ægløsning d. 1/7 og er stadigvæk oppustet.. Dog er kvalmen kommet de sidste snart 48 timer, og har været med hovedet i toilettet flere gange idag. Så håber det er af den begrundelse.
Andet kan jeg desværre ikke hjælpe dig med

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

sofiell89 skriver:

Jeg havde ægløsning d. 1/7 og er stadigvæk oppustet.. Dog er kvalmen kommet de sidste snart 48 timer, og har været med hovedet i toilettet flere gange idag. Så håber det er af den begrundelse.
Andet kan jeg desværre ikke hjælpe dig med

tak for dit svar, altid noget at jeg ikke er den eneste der er oppustet, har bare aldrig prøvet det før ved ÆL krydser fingre for at kvalmen er et godt tegn for dig

Anmeld

12. juli 2011

sofiell89

Anonym skriver:

tak for dit svar, altid noget at jeg ikke er den eneste der er oppustet, har bare aldrig prøvet det før ved ÆL krydser fingre for at kvalmen er et godt tegn for dig

Jeg har det altid sådan efter ægløsning. Dog er jeg aldrig oppustet før, efter og under mens..
Tak for dit  Jeg prøvede og teste idag, men negativ. andet er der vel ikke og forvente med 5 dage til (u)forventet mens..

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

sofiell89 skriver:

Jeg har det altid sådan efter ægløsning. Dog er jeg aldrig oppustet før, efter og under mens..
Tak for dit  Jeg prøvede og teste idag, men negativ. andet er der vel ikke og forvente med 5 dage til (u)forventet mens..

Det er jeg så altid, så derfor er det helt uvant at være oppustet nu Det er desværre nok for tidligt at teste endnu, så mist ikke modet, håber mens bliver hos dig væk så der i stedet er en skøn lille baby til jer

Anmeld

12. juli 2011

sofiell89

Det var da flotte ord  Tak

"håber mens bliver hos dig væk så der i stedet er en skøn lille baby til jer"

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

sofiell89 skriver:

Det var da flotte ord  Tak

"håber mens bliver hos dig væk så der i stedet er en skøn lille baby til jer"

Det var så lidt 

Anmeld

12. juli 2011

sofiell89

Når du "springer" ud af anonymiteten, skal du være mere end velkommen til at søge venskab.. Hvis du har lyst
Hvis vi nu begge var gravide inden for kort tid, ville vi jo være meget tætte på hinanden, det kunne da være spændende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.