hvordan havde i det efter fødslen? (ulækkert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Lyder ligesom mig! Håber ikke dit vare så længe.. håber mit snart går væk..

håber jeg bestemt også, for os begge

jeg føler med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

MIWULA

Den lykkelige skriver:

Har du det også når du har været aktiv, gået langt, lavet motion eller lignende?? Jeg har også den smerte/ubehag de første 2 dage af min mens.. eller hvis jeg f.eks sidder på hug..  vildt irriterende..

Jeg har det oz sån men troede bare det selv skulle gå væk.

Anmeld

13. juli 2011

Den lykkelige

MIWULA skriver:

Jeg har det oz sån men troede bare det selv skulle gå væk.

øv du også hardet sådan  ja trr da også det vil gå væk af ig selv.. håber jeg da..

Anmeld

13. juli 2011

MIWULA

Den lykkelige skriver:

øv du også hardet sådan  ja trr da også det vil gå væk af ig selv.. håber jeg da..

Ja men mit har oz været slemt heldigvis er det ikk så meget jeg mærker det mere men nu er der oz gået 4 måneder så det ville være underligt andet.  Skønt håber det går helt væk for oz alle der har det.

Anmeld

13. juli 2011

Den lykkelige

MIWULA skriver:

Ja men mit har oz været slemt heldigvis er det ikk så meget jeg mærker det mere men nu er der oz gået 4 måneder så det ville være underligt andet.  Skønt håber det går helt væk for oz alle der har det.

Ja mit er også meget mindre end det har været.. heldigvis..  Men synes alligevel det utrolig at det ikke er som det skal 5 måneder efter.. Men det er selvfølgelig også helt vildt det kroppen har været igennem.. så måske meget almindeligt

Anmeld

13. juli 2011

Mira0911

Anonym skriver:

efter jeg har født har jeg haft problemer med under vognen.

det føles som om der kommer for meget blod ned i klitorisen????

har også haft lidt problemer med afføringen, gør ondt at komme af med.

nogen der kender det?

Kender godt til de ting du skriver! 

Afføringen av for den da... jeg havde det rigtig svært ved at komme af med det, den første tid, plus jeg var bange for at jeg skulle gå mere i stykker... 

Anmeld

13. juli 2011

MIWULA

Den lykkelige skriver:

Ja mit er også meget mindre end det har været.. heldigvis..  Men synes alligevel det utrolig at det ikke er som det skal 5 måneder efter.. Men det er selvfølgelig også helt vildt det kroppen har været igennem.. så måske meget almindeligt

Ja det er underligt jeg troede det bare var mig fordi han blev taget med sugekop og det var en rigtig hård fødsel men det er det vist ikk hehe.

Anmeld

13. juli 2011

Den lykkelige

MIWULA skriver:

Ja det er underligt jeg troede det bare var mig fordi han blev taget med sugekop og det var en rigtig hård fødsel men det er det vist ikk hehe.

Lyder ikke rart..
Men nej det er nok pga udvidelsen, muskulaturen ikke er helt sig selv.. men gad godt vide hvornår det forsvinder..

Anmeld

13. juli 2011

Muhmi

efter jeg har født har jeg haft problemer med under vognen.

det føles som om der kommer for meget blod ned i klitorisen????

har også haft lidt problemer med afføringen, gør ondt at komme af med.

nogen der kender det?

Jeg fødte for tre mdr. siden, jeg er stadig ikke mig selv... Kender dine symptomer...

Gør også ondt når jeg ligger på siden.... Mine hofter bliver vist aldrig sig selv igen

Men fik jo en dejlig dreng ud af det, så det går nok

Anmeld

13. juli 2011

MIWULA

Den lykkelige skriver:

Lyder ikke rart..
Men nej det er nok pga udvidelsen, muskulaturen ikke er helt sig selv.. men gad godt vide hvornår det forsvinder..

Nej det var det bestemt heller ikk vil hellere have veer i flere døgn end sådan en sugekop. ja kunne jeg oz godt tænke mig og vide men man siger jo kroppen ikk er sig selv det 1 år så det regner jeg med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.