hvordan havde i det efter fødslen? (ulækkert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
31 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Anonym trådstarter

efter jeg har født har jeg haft problemer med under vognen.

det føles som om der kommer for meget blod ned i klitorisen????

har også haft lidt problemer med afføringen, gør ondt at komme af med.

nogen der kender det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

An&Jo

Hvor lang tid siden er det du har født??

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Hvor lang tid siden er det du har født??

ca 6 uger siden.

det er blevet bedre, men det er her stadig, ikke special rart.

Anmeld

12. juli 2011

An&Jo

Anonym skriver:

ca 6 uger siden.

det er blevet bedre, men det er her stadig, ikke special rart.

Så er du jo slet heller ikke "kommet på plads" dernede endnu.. Det tager tid for kroppen at hele efter en fødsel og der er jo en grund til at lægetjekket først ligger efter 8 uger.. Men er du alt for nervøs så ring og snak med lægen..

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Så er du jo slet heller ikke "kommet på plads" dernede endnu.. Det tager tid for kroppen at hele efter en fødsel og der er jo en grund til at lægetjekket først ligger efter 8 uger.. Men er du alt for nervøs så ring og snak med lægen..

tak for svaret

så det er altså helt normalt

Anmeld

12. juli 2011

Nettemor

det med blødning ved jeg ikke noget om men tror det er normalt.

det med afførringen kender jeg til  der gik også en del tid før det ikke gjorde ondt for mig. og var altid mega nervøs for syningen i starten.. det skal nok komme

Anmeld

12. juli 2011

An&Jo

Anonym skriver:

tak for svaret

så det er altså helt normalt

Jeg havde os ondt når jeg skulle af med afføring og jeg havde det mærkeligt dernede i et stykke tid men det gik væk ligeså stille og til 8 ugers tjekket var jeg helt normal igen.. Så ja tror da det er meget normalt, understellet har jo været på et enormt arbejde da du fødte

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

det med blødning ved jeg ikke noget om men tror det er normalt.

det med afførringen kender jeg til  der gik også en del tid før det ikke gjorde ondt for mig. og var altid mega nervøs for syningen i starten.. det skal nok komme

Det ikke fordi jeg bløder, men hvis jeg rejser mig op for hurtigt eller presser for afføring på toiletet er det som om der kommer for meget blod derned, så det trykker.... (sorry...)

tak fordi du delte din erfaring

Anmeld

12. juli 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Det ikke fordi jeg bløder, men hvis jeg rejser mig op for hurtigt eller presser for afføring på toiletet er det som om der kommer for meget blod derned, så det trykker.... (sorry...)

tak fordi du delte din erfaring

hmm det har jeg aldrig oplevet.. men du må jo gerne ringe til lægen og snakke med dem..

Anmeld

12. juli 2011

Tona

Det der med at det gør ondt med afføringen efter en fødsel (pga syninger eller bare at det hele skal komme sig), det kan afhjælpes noget ved at drikke sveskejuice. Bare et glas hver morgen evt to og så bliver det meget nemmere at komme af med det og jo lettere det går jo mindre ondt gør det jo. Også selv om man måske ikke ligefrem var forstoppet i forvejen. (Ja ja og undskyld på forhånd hvis det var et lidt nærgående indlæg)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.