Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: Hvor lang tid siden er det du har født??
Hvor lang tid siden er det du har født??
Anonym skriver:ca 6 uger siden.det er blevet bedre, men det er her stadig, ikke special rart.
An&Jo skriver: Så er du jo slet heller ikke "kommet på plads" dernede endnu.. Det tager tid for kroppen at hele efter en fødsel og der er jo en grund til at lægetjekket først ligger efter 8 uger.. Men er du alt for nervøs så ring og snak med lægen..
Så er du jo slet heller ikke "kommet på plads" dernede endnu.. Det tager tid for kroppen at hele efter en fødsel og der er jo en grund til at lægetjekket først ligger efter 8 uger.. Men er du alt for nervøs så ring og snak med lægen..
det med blødning ved jeg ikke noget om men tror det er normalt.
det med afførringen kender jeg til der gik også en del tid før det ikke gjorde ondt for mig. og var altid mega nervøs for syningen i starten.. det skal nok komme
Anonym skriver:tak for svaret så det er altså helt normalt
nettemor skriver: det med blødning ved jeg ikke noget om men tror det er normalt. det med afførringen kender jeg til der gik også en del tid før det ikke gjorde ondt for mig. og var altid mega nervøs for syningen i starten.. det skal nok komme
Anonym skriver: Det ikke fordi jeg bløder, men hvis jeg rejser mig op for hurtigt eller presser for afføring på toiletet er det som om der kommer for meget blod derned, så det trykker.... (sorry...)tak fordi du delte din erfaring
Det ikke fordi jeg bløder, men hvis jeg rejser mig op for hurtigt eller presser for afføring på toiletet er det som om der kommer for meget blod derned, så det trykker.... (sorry...)tak fordi du delte din erfaring
hmm det har jeg aldrig oplevet.. men du må jo gerne ringe til lægen og snakke med dem..
Det der med at det gør ondt med afføringen efter en fødsel (pga syninger eller bare at det hele skal komme sig), det kan afhjælpes noget ved at drikke sveskejuice. Bare et glas hver morgen evt to og så bliver det meget nemmere at komme af med det og jo lettere det går jo mindre ondt gør det jo. Også selv om man måske ikke ligefrem var forstoppet i forvejen. (Ja ja og undskyld på forhånd hvis det var et lidt nærgående indlæg)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128