Ved ikke hvad jeg skal gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Moms

Hej

Først et stort kram.

Hvor er du modig og faktisk også ret overskudsagtig at stå frem med dine tanker og følelser. Det betyder, at du ikke er helt nede, for så ville du nok bare gå i seng og blive der.

Du er også meget velovervejet og velformuleret. Du HAR resourcer. Du skal bare lige have lidt hjælp til at komme ovenvande igen.

Selvfølgelig er du træt og ked af det. Du er blevet svigtet og har kroniske smerter.

Jeg giver dig al den støtte jeg kan herigennem. Håber du finder den nære støtte i din mor, din jordmoder - evt. din læge (har du tænkt på det?). Men som du jo selv har fundet ud af, kan det være en stor hjælp bare at få sig formuleret og få fortalt hvordan man har det.

Jeg håber for dig og lillemanden, at du får lidt overskud igen og når igennem de næste uger indtil fødslen. Du må fighte - for dig selv og for lillemanden.

Forresten er der jo mange, der har bækkenløsning i så svær grad, at de ikke kan andet end at ligge på sofaen. Så det skal du jo ikke have dårlig samvittighed over. Du kunne måske invitere din mor over og spørg hende om ikke hun vil hjælpe dig lidt med det huslige og komme og holde dig med selskab.

Der findes et bækkenbælte, man kan få på som gravid. Det kunne måske også være en hjælp.

knus og kram

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg vil bare lige fortælle at jeg har læst alle svar indtil videre og er meget glad for lidt respons, og jeg vil selvfølgelig meget gerne svare, men det bliver ikke lige nu! Har faktisk været igang fra kl 10 af cirka - været i bad, ordnet mig selv, og sådan, men nu har jeg bare brug for at slappe af.

Anmeld

12. juli 2011

Silja&Noam

Du er velkommen til at skrive en PM. Vi har været i næsten samme situation og det hjælper at snakke/skrive med en. kram fra mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.