Hjælp! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Sundahl88

Jeg har endnu ikke tabt de mange kg jeg tog på under graviditeten!

Min datter er 2,5 år nu og jeg kan snart ikke holde det ud mere!

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har en masse tanker og ideer om hvordan og hvorledes men kan bare ikke komme igang og holde det ved lige.

Jeg søger nogle råd omkring hvordan i har holdt ved. hvilken støtte har i fået? jeg står helt alene med det og kunne godt tænke mig nogen at gøre det sammen med eller som støtter og vejleder en og evt vejer en osv.

Er så ked af min krop og det sætter bare gang i en kædereaktion hvor der ryger en masse indenbords som man ikke burde. Mit energiniveau er enormt lavt og jeg er træt det meste af dagen. Har det ikke bare skidt med det jeg ser men kan nærmest mærke det indeni.

Håber på lidt råd fra jer herinde fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

piap

Hej

jeg kender det selv alt for godt  har dog en aftale med mig selv om at jeg min 3 gange i ugen skal en tur rundt på voldene (bor i 7000) indtil vidre går det okay med den aftale...  ellers prøver jeg at følge weight watchers principper som nogle dage går bedre en andre håber at vægten nu vil begynde at rykke sig når motionen er kommet med

Anmeld

11. juli 2011

Sundahl88

piap skriver:

Hej

jeg kender det selv alt for godt  har dog en aftale med mig selv om at jeg min 3 gange i ugen skal en tur rundt på voldene (bor i 7000) indtil vidre går det okay med den aftale...  ellers prøver jeg at følge weight watchers principper som nogle dage går bedre en andre håber at vægten nu vil begynde at rykke sig når motionen er kommet med

Jeg bor selv i fredericia

Jeg har overvejet at melde mig til de kurser men orker ikke at gå op i point osv. og ved ikke om der er andre slags indenfor det.

Anmeld

11. juli 2011

piap

Sundahl88 skriver:

Jeg bor selv i fredericia

Jeg har overvejet at melde mig til de kurser men orker ikke at gå op i point osv. og ved ikke om der er andre slags indenfor det.

ej hvor sjov at du også bor i 7000  har bestemt mig for at fra 1 august melder jeg mig ind ved weight watcher har en bekendt der har tabt 25 kg på 6 måneder der og hun har ikke gået særlig meget op i point og alt det der høre med 

så en tur rundt på voldene med dig har selv tilmeldt mig fra september hulahop fit på aof i fredericia på Erritsø skole hver mandagdet skulle være vild godt og minske kroppen en del cm

Anmeld

11. juli 2011

Noneother

Jeg har ikke nogen bøger, vil dog bare lige sige at hvis du indtil nu har været på KH har du god mulighed for at søge om en engangsydelse til betaling af bøger ved studiestart.

Hvis nu du ikke finder nogen..

Anmeld

11. juli 2011

Sundahl88

piap skriver:

ej hvor sjov at du også bor i 7000  har bestemt mig for at fra 1 august melder jeg mig ind ved weight watcher har en bekendt der har tabt 25 kg på 6 måneder der og hun har ikke gået særlig meget op i point og alt det der høre med 

så en tur rundt på voldene med dig har selv tilmeldt mig fra september hulahop fit på aof i fredericia på Erritsø skole hver mandagdet skulle være vild godt og minske kroppen en del cm

har også lige kigget lidt rundt på de hold og overvejer det virkelig også.

Ja jeg må se om jeg ikke kan tage mig sammen og få gang i den motion!!

Anmeld

12. juli 2011

piap

Sundahl88 skriver:

har også lige kigget lidt rundt på de hold og overvejer det virkelig også.

Ja jeg må se om jeg ikke kan tage mig sammen og få gang i den motion!!

ellers må vi lave en aftale om at mødes og så få travet voldene tynde

Anmeld

12. juli 2011

B&J

En kæmpe krammer

jeg fik meget støtte fra min mor og min kæreste.

men det der er vigtigt er du skal være 100% klar på det er nu du skal tabe dig ellers går det galt.

fortæl dig selv du skal spise min 6 gange om dagen max 2stk frugt, tænk over hvis du vil have slik jamen så gør det engang om ugen og ta halvdelen af en slik pose eller en lille skål chips osv. og mad sør for at kør en god rytme ind som hvis du bruger føde jamen så ta den sunde eller find på noget andet lav mad til 2 dage så skal du kun tænke på den ene spis en masse grønt også og spis til du er pænt ikke til du er over mæt

Anmeld

12. juli 2011

Troldepussen

Sundahl88 skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har en masse tanker og ideer om hvordan og hvorledes men kan bare ikke komme igang og holde det ved lige.

Jeg søger nogle råd omkring hvordan i har holdt ved. hvilken støtte har i fået? jeg står helt alene med det og kunne godt tænke mig nogen at gøre det sammen med eller som støtter og vejleder en og evt vejer en osv.

Er så ked af min krop og det sætter bare gang i en kædereaktion hvor der ryger en masse indenbords som man ikke burde. Mit energiniveau er enormt lavt og jeg er træt det meste af dagen. Har det ikke bare skidt med det jeg ser men kan nærmest mærke det indeni.

Jeg bruger madlog.dk til at styre mit Kcal indtag... Der ud over er jeg begyndt på at når jeg har cyklet børnene i Børnehaven så tager jeg lige en ekstra lang cykeltur hjem... Det bliver gerne en omvej på 8-10 km frem for de normalt ca 1 km jeg har hjem...

Nu ved jeg ikke helt hvor du arbejder i forhold til børnehaven/dagplejen, men tag cyklen i stedet for bus/bil. Kan jo godt give et problem hvis man har 25 km...

Anmeld

12. juli 2011

Jakob'sMor

Sundahl88 skriver:

Har du prøvet de danske vægtkonsulenter? De har et online program - jeg bruger det. Tjek det ud det er smart og nemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.