Valg af Pusletaske !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2008

82Miraklet

Stumpen skriver:

Det er de også, som du ser fik jeg min kanon billig og kunne nok aldrig have drømt om at give fuld pris for sådan en, men efter at jeg har fået den må jeg erkende at den er pengene værd..

Min har også magnetisk luk, det er smart, men savner nu lidt lynlåsen, hvor ens ting var mere sikret, hvis man kan sige det sådan.. Ved ikke om du kan følge mig..

Ja for pokker dejlig billig pris....

Ja kan godt følge dig med lynlåsen... tror jeg vil se mig omkring efter en brugt og når vi midt Januar.. ja så må jeg altså købe en fra ny... Ligner en taske man kan bruge rigtig rigtig længe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2008

eliasogmor

Stumpen skriver:

Det er de også, som du ser fik jeg min kanon billig og kunne nok aldrig have drømt om at give fuld pris for sådan en, men efter at jeg har fået den må jeg erkende at den er pengene værd..

Min har også magnetisk luk, det er smart, men savner nu lidt lynlåsen, hvor ens ting var mere sikret, hvis man kan sige det sådan.. Ved ikke om du kan følge mig..

ti hi...

Anmeld

17. december 2008

Balderson

Maria82 skriver:

Kunne være dejligt hvis man kunne finde en GAIA & Ko brugt til lidt billgere penge for syntes godt nok de er dyrre fra nye...

Prøv at kigge på Trendsales.dk

Der fandt jeg mine og fik dem til halv pris (ca. 300 kr.).. Dem jeg fik fat i var aldrig brugt, så man kan sagtens være heldig og gøre et godt køb...

Jeg er nu på jagt efter den store model fra Gaia og Ko...

Anmeld

17. december 2008

82Miraklet

Balderson skriver:

Prøv at kigge på Trendsales.dk

Der fandt jeg mine og fik dem til halv pris (ca. 300 kr.).. Dem jeg fik fat i var aldrig brugt, så man kan sagtens være heldig og gøre et godt køb...

Jeg er nu på jagt efter den store model fra Gaia og Ko...

okay, tak det vil jeg prøve....

Knus

Anmeld

17. december 2008

jolu

Er glad for min Gaia & Ko taske, som jo kan bruges til sig selv efter lillemanden ikke bruger den mere.....

Anmeld

18. december 2008

82Miraklet

Tror også valget kommer til at ligge på en GAIA & KO, men nok helst en brugt da jeg gerne vil have den store model, men den koster jo 749 kr fra ny.... Lidt dyrt efter min mening....

Men tak til jer alle sammen !!!

Anmeld

17. januar 2009

Tina2

Vi havde en hardbox fra Odder første gang. Den hørte til barnevognen, men synes virkelig ikke der var meget plads i den... Så 2. gang købte jeg en fra Room Seven på lirumlarumlej.dk, den er SUPER fed og meget rummelig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.