Valg af Pusletaske !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.810 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. december 2008

82Miraklet

Hej Piger...

Da vi venter nr 2 og stadig har brug for pusletaske til den nr 1 og den pusletaske fulgte med barnevognen.. er vi på udkig efter en God og rummelig pusletaske til nr 2..... Nogen der har erfaringer og kan anbefale nogle gode ??? Syntes jo de er pænt dyrre, men hvis de er gode så må det jo bare være det !! Eller måske nogen har en brugt som kan passe til Lillebror ???

Glæder mig til at høre hvad I har af erfaringer...

Knus maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2008

Hertzum77

Hej Maria

Jeg har 2 forskellige fra gaia&ko, en alm taske og den store carry all dem er jeg super glade for. Men som du skriver er de ikke helt billige.

Den store bruger jeg når vi skal på lange ture, og den lille til de små ture ned i byen.

Camilla

Anmeld

17. december 2008

Christinahr

Jeg har set mig lun på en hop

Anmeld

17. december 2008

82Miraklet

Christinahr skriver:

Jeg har set mig lun på en hop

hvor kan man se dem henne på nettet ???

Knus

Anmeld

17. december 2008

Christinahr

hov fik hvist ikke linket ind

her er det

http://www.madebymymum.dk/group.asp?group=368

Anmeld

17. december 2008

82Miraklet

ok tak.. den er da også smart med indbygge stoleforhøjer... smart !!

Anmeld

17. december 2008

Stumpen

Jeg har tidligere i år købt denne gaia og co pusletaske herinde, jeg siger dig den er rummelig!! Så noget i den stil tror jeg ikke er dum til to børn..

https://www.baby.dk/debat/10358/andet/groen-squirl- pusletaske---fra-gaia-og-co---200-kr--.aspx

Qnus Anja

Anmeld

17. december 2008

JonTri

Stumpen skriver:

Jeg har tidligere i år købt denne gaia og co pusletaske herinde, jeg siger dig den er rummelig!! Så noget i den stil tror jeg ikke er dum til to børn..

https://www.baby.dk/debat/10358/andet/groen-squirl- pusletaske---fra-gaia-og-co---200-kr--.aspx

Qnus Anja

Den har jeg også købt og er super glad for den. Der kan være alt muligt i - uden at det roder. På min er der magnetisk luk, så man kan lukke den selv når man har hænderne fulde - og det har man jo tit.

Den vil bestemt være genial til 2 børn. Der er i øvigt et vådrum i så tilsavlede hagesmække mm ikke sviner det andet til. Og rum til bleer og meget mere.

Klem Rikke.

Anmeld

17. december 2008

82Miraklet

Kunne være dejligt hvis man kunne finde en GAIA & Ko brugt til lidt billgere penge for syntes godt nok de er dyrre fra nye...

Anmeld

17. december 2008

Stumpen

Det er de også, som du ser fik jeg min kanon billig og kunne nok aldrig have drømt om at give fuld pris for sådan en, men efter at jeg har fået den må jeg erkende at den er pengene værd..

Min har også magnetisk luk, det er smart, men savner nu lidt lynlåsen, hvor ens ting var mere sikret, hvis man kan sige det sådan.. Ved ikke om du kan følge mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.