Det må være et godt tegn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Anonym trådstarter

Håber så meget at pb er lykkedes i denne omgang men der er ingen symptomer endnu og sidst havde jeg MONSTER kvalme fra starten af..

Forventet mens første dag er imorgen men indtil videre er der absolut intet der tyder på at den kommer.. Jeg plejer at have sindssygt ondt i et par dage inden den kommer, jeg plejer at være vildt oppustet og bare have det træls i kroppen ja faktisk som km der er influenza på vej.. Men jeg har slet ikke nogen af delene..

Kryds fingre for mig piger håber så meget at den er der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Håber så meget at pb er lykkedes i denne omgang men der er ingen symptomer endnu og sidst havde jeg MONSTER kvalme fra starten af..

Forventet mens første dag er imorgen men indtil videre er der absolut intet der tyder på at den kommer.. Jeg plejer at have sindssygt ondt i et par dage inden den kommer, jeg plejer at være vildt oppustet og bare have det træls i kroppen ja faktisk som km der er influenza på vej.. Men jeg har slet ikke nogen af delene..

krydser!!!

Anmeld

12. juli 2011

Aarhus84

Jeg krydser også finger, og krydser alt hvad der krydses kan :-)

Anmeld

12. juli 2011

Mor Christa

12. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak.. indtil videre er der ingen tegn på at der skal komme noget så håber stadig

Anmeld

12. juli 2011

sofiell89

Håber du gør det samme for mig, da jeg står i samme situation.. Dog med forventet mens lørdag, men har haft monsterkvalme siden søndag aften, og opkast siden i morges..

Anmeld

12. juli 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Tusind tak.. indtil videre er der ingen tegn på at der skal komme noget så håber stadig

Hvad med at du prøver at teste??

Håber den er der

Anmeld

12. juli 2011

sofiell89

12. juli 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife<3 skriver:

Hvad med at du prøver at teste??

Håber den er der

Tør ikke teste endnu.. Sidste gang jeg var gravid kunne en hjemmetest ikke vise positiv før jeg var omkring uge 8 fik det derimod afvide ved lægen ved hjælp af en blodprøve.. Så tester ikke før tidligst torsdag ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.