Spørgsmål til jer der har mistet i 6. uge..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

tb

jeg havde smerter den dag jeg mistede og derefter blødte jeg bare som ved almindelig mens.. mistede i 5+3..

du får lige et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Sofiedk

Jeg mistede jo først i uge 10, men fostret var ikke meget større end uge 7, så det er nok lidt tilsvarende.

Jeg blødte RET voldsomt i 12-14 timer, derefter bare voldsomt de næste 12 timer og så kom den normale blødning som varede i godt 14 dage hos mig. Fik min mens 6 uger efter jeg startede blødning.

Knus til dig

Anmeld

12. juli 2011

AnneP

ønskebarn74 skriver:

Hvor længe blødte i og havde smerter??..

Først får du et kram! -dem får man aldrig for mange af....

Jeg mistede 6+5 og jeg blødte voldsomt de første 3dage så næsten ikke i 2 dage og så som en lidt voldsom mens til 18dage efter SA!

Håber virkelig ikke du kommer til at bløde så lang tid, det er ski hårdt både for kroppen og for psyken!

Anmeld

12. juli 2011

Rikke S

Jeg havde smerter i 3 døgn inden og fik kramper ca 24 timer inden. Blødte i 3 døgn efter..

Anmeld

12. juli 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg blødte kraftigt over 3-4 dage med det, der føltes som en meget kraftig mens-smerte. Så holdte det pause 3-4 dage og så blødte jeg som ved normail mens i 3 dage med lette smerter. Derefter igen pause 3-4 dage og så en voldsom blødning med tilsvarende smerter i 3-4 dage.

Det var et meget langt forløb, hvor jeg blev fulgt med blodprøver, da de mistænkte det at sidde udenfor livmoderen. Det gjorde det dog ikke, og 1 måned efter jeg blødte første gang, kom ÆL igen, så det gik alligevel nemt med at få cyklussen sparket i gang, på trods af det lange forløb.

Håber sådan for jer, at det snart lykkes. Har fulgt jer på sidelinien og kan se, at kampen er hård og umådeligt uretfærdigt.

Anmeld

12. juli 2011

Kit

Først: Jeg føler med jer, verden er uretfærdig nogle gange

Vil lige dele min tråd med dig. Den er af ældre dato, men er også omkring abort. Min var i 6-8. uger - det blev aldrig endelig fastslået (uregelmæssig cyklus), men det er pisse hårdt.

https://www.baby.dk/debat/39776pi1/spontan-abort/spontan-abort-og-medicinsk-abort.aspx#GoToMessage

Håber du kan bruge den læsning til noget - jeg brugte meget tid på at læse og det hjalp nogle dage og andre dage var...ja, ren lort

Jeg blødte i ca. 3 uger efter de havde fjernet "resterne" ved medicinsk abort og fik min mens ca. 2 måneder efter blødningen var stoppet.

Held og lykke - jeg krydser fingre for, at der snart kommer endnu en spire jeres vej og at denne holder ved.

Kit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.