Spørgsmål til jer der har mistet i 6. uge..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.995 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

ønskebørn74

Hvor længe blødte i og havde smerter??..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Tona

ønskebarn74 skriver:

Jeg ved ikke noget om det du spørger om, men jeg vil bare lige sende dig et kram og tanker  Håber at I kommer godt igennem og oven på igen

Anmeld

11. juli 2011

marloutti

Jeg ved ikke om du kan bruge mit svar til noget... Mit foster døde ca i 6. uge, men kom først ud medicinsk i 10. uge... Jeg havde ve-lignende smerter i en uge og blødte ca 14 dage... Menstruationen efter var temmelig kraftig og varede en uges tid...

Anmeld

11. juli 2011

ønskebørn74

marloutti skriver:

Jeg ved ikke om du kan bruge mit svar til noget... Mit foster døde ca i 6. uge, men kom først ud medicinsk i 10. uge... Jeg havde ve-lignende smerter i en uge og blødte ca 14 dage... Menstruationen efter var temmelig kraftig og varede en uges tid...

1000 tak for svaret!!

Anmeld

11. juli 2011

Mia&Allan

ønskebarn74 skriver:

Hej.

Jeg mistede godtnok i 10. uge, men jeg havde rigtig store smerter i lænd og mave i godt 10dage og blødte kraftigt i en uge, og derefter var det pletblødning i en lille uge.

herfra

Anmeld

11. juli 2011

blomst84

Jeg blødte begge gange i 3-4 dage... Mistede dog i uge 7 ( 6+1 og 6+4 )

Anmeld

11. juli 2011

Nessie

Mistede i uge 7, og havde smerter den dag hvor aborten var i gang, og blødte som en alm. mens bagefter.

Anmeld

11. juli 2011

ønskebørn74

1000 tak for svar alle sammen!!

Anmeld

11. juli 2011

Puller

Jeg blødte i ca 6 dage. Jeg havde ikke rigtig nogle smerter. Det hele kom ud af sig selv, fik af vide af lægen at når jeg havde haft min mens, måtte vi prøve igen.

Jeg fik mens ca 4 uger efter og blev gravid i første forsøg, som var en vellykket graviditet.

Kram til dig

Anmeld

11. juli 2011

aarhusmor

Jeg har mistet en del i 6. uge. Nogen blødte jeg bare ved og andre gav kramper. Jeg bløder typisk i 5 til 7 dage. Kramperne var der flere af da jeg var yngre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.