Hold da lige op en søster! 30+0.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Mira0911

Ben&Jerry skriver:

JEG SYNTES NU IKKE at du ser særlig gravid ud -nok nærmere at du har gået for meget til kagefadet

du må virkelig købe mange SAMBA-flødeboller i Netto..

ej spøg til side.. du er super fin du strutter og stråler

Okey okey.. Jeg giver mig til kende... Jeg æder for meget kage og køber alt for mange flødebamser i Netto... 

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Mira0911

Nicolinesmor170510 skriver:

Hold da op der er sket meget

Og er du allerede 30+??? Det er da godt nok gået hurtigt, hvis du spørg mig.. Du har jo liiige fortalt, at du var gravid, dame!! Men dejligt..

Jeps er 30+0 idag... VILDT! I know, har da også lige fortalt at jeg er gravid... Husker det som igår... 

Anmeld

11. juli 2011

Bshizzle

Stadig rigtig fin hule du bærer på..  .. Den klær dig

Her siger vægten ca + 6 kg (for 1 uge siden..) og det fatter jeg IKKE, for jeg syntes jeg har guffet rigtig meget Kage og usunde ting
( Med den første tog jeg over 23 kg på )  

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

Stadig rigtig fin hule du bærer på..  .. Den klær dig

Her siger vægten ca + 6 kg (for 1 uge siden..) og det fatter jeg IKKE, for jeg syntes jeg har guffet rigtig meget Kage og usunde ting
( Med den første tog jeg over 23 kg på )  

Tusind tak skal du have....  Med Julie tog jeg 18 kg på... Nu er noget af det også vand...  Jeg kan også være slem til spise lidt for meget kage osv... 

Anmeld

11. juli 2011

Bshizzle

Mira0911 skriver:

Tusind tak skal du have....  Med Julie tog jeg 18 kg på... Nu er noget af det også vand...  Jeg kan også være slem til spise lidt for meget kage osv... 

Jeg bruger den søde undskyldning overfor kæresten at jeg jo ikke må spise alle de søde ting ( f.eks chokolade ) når den lille spir er født.. ( for ikke at få dårlig samvittighed )..
- Så tillader jeg mig at spise ekstra inden..  

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

Jeg bruger den søde undskyldning overfor kæresten at jeg jo ikke må spise alle de søde ting ( f.eks chokolade ) når den lille spir er født.. ( for ikke at få dårlig samvittighed )..
- Så tillader jeg mig at spise ekstra inden..  

Hehe... Jeg elsker chokolade... Og når først der åbnet for en plade, så skal den ædes med det samme...  Det gør jeg også når jeg ikke er gravid.. 

Anmeld

11. juli 2011

Bshizzle

Mira0911 skriver:

Hehe... Jeg elsker chokolade... Og når først der åbnet for en plade, så skal den ædes med det samme...  Det gør jeg også når jeg ikke er gravid.. 

Ååårrh.... Marabou chokolade.. og bare lade det smelte på tungen!!! .... Yaaam Yaaaaaam....!!!

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

Ååårrh.... Marabou chokolade.. og bare lade det smelte på tungen!!! .... Yaaam Yaaaaaam....!!!

Mmm...... Smager fantastisk.... 

Anmeld

11. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

Puha ja... Det er bestemt ved at være ret hårdt at bære rundt på den mave... 

Heldigvis ikke så lang tid tilbage...  Dog +/- nogle uger hvis det bliver PKS.... 

Vægten siger stadig +22 kg.... 

Her lige et billede fra sidste gang (1. billede) og resten fra idag.... 

Ihhh hvor er du smuk!! 

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ihhh hvor er du smuk!! 

Tak skal du have søde... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.