Hold da lige op en søster! 30+0.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

henh01

Mira0911 skriver:

Julie har også Mira.. Jeg selv har fået det tilføjet  for ca. 1 måned siden.... 

Det er da også noget helt nyt. Troede ikke man sådan bare lige kunne få tilføjet eller slettet et navn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Mira0911

henh01 skriver:

Det er da også noget helt nyt. Troede ikke man sådan bare lige kunne få tilføjet eller slettet et navn?

Man kan sagtens for ændret navn, efternavn osv osv mod betaling på 470,- 

Jeg fik tilføjet Mira til mit fornavn Dorthe og fjernet en efternavn for den pris.. 

Anmeld

11. juli 2011

henh01

Mira0911 skriver:

Man kan sagtens for ændret navn, efternavn osv osv mod betaling på 470,- 

Jeg fik tilføjet Mira til mit fornavn Dorthe og fjernet en efternavn for den pris.. 

okay jeg er opkaldt efter min moster til mellemnavn og det virker bare så mærkeligt fordi vi ikke taler med hende længere (det har stået på i 12 år snart)

Er bare bange for at noget går af mig og min identitet hvis jeg får det fjernet..

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

henh01 skriver:

okay jeg er opkaldt efter min moster til mellemnavn og det virker bare så mærkeligt fordi vi ikke taler med hende længere (det har stået på i 12 år snart)

Er bare bange for at noget går af mig og min identitet hvis jeg får det fjernet..

Navnet Mira er slet ikke noget der er i min familie... Det er et slægt navn vi selv har har startet her... Jeg har altid elsket det navn... Og ønskede at mine børn og jeg ville få det navn en dag... Og det skete heldigvis...  Håber jo så at børnene giver det videre til deres børn osv osv... 

Hvis du aldrig bruger navnet, kan jeg ikke se noget forkert i det.. I sidste ende er det kun dig der kan bestemme hvordan det skal være... 

Anmeld

11. juli 2011

A.

ih hvor den klæder dig så flot

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

A. skriver:

ih hvor den klæder dig så flot

Tak skal du have søde... 

Anmeld

11. juli 2011

henh01

Mira0911 skriver:

Navnet Mira er slet ikke noget der er i min familie... Det er et slægt navn vi selv har har startet her... Jeg har altid elsket det navn... Og ønskede at mine børn og jeg ville få det navn en dag... Og det skete heldigvis...  Håber jo så at børnene giver det videre til deres børn osv osv... 

Hvis du aldrig bruger navnet, kan jeg ikke se noget forkert i det.. I sidste ende er det kun dig der kan bestemme hvordan det skal være... 

det er rigtigt.. Tror jeg venter til jeg skal giftes og så erstatter det med min kærestes mellemnavn som vi har ført videre til vores fælles barn og som forhåbentlig kan gives til min datter også når vi engang indgår ægteskab.

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

henh01 skriver:

det er rigtigt.. Tror jeg venter til jeg skal giftes og så erstatter det med min kærestes mellemnavn som vi har ført videre til vores fælles barn og som forhåbentlig kan gives til min datter også når vi engang indgår ægteskab.

Anmeld

11. juli 2011

TineA

Mira0911 skriver:

I starten ville jeg gerne have ks... Sprang fra og vil føde selv... At ks kan blive aktuelt denne gang skræmmer mig lidt...

Det forstår jeg godt

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

W.. skriver:

Det forstår jeg godt

Ja, håber det bliver en god oplevelse alligevel... Hvis det ender med ks.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.