Dumme kirkekontordame !!..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Kage

isabellamor skriver:

kan i ikke så bare kalde ham et eller andet fornavn of Zirbrandt til mellemnavn og så slette det første navn eller sætte det som mellemnavn.. ? 

det er da også trælst. men i kunne jo også have afleveret papirene hurtigere, bare for en sikkerhedsskyld.. men jeg kan godt forstå din frustration for hun burde jo have en insigt i at om navnet er godkendt eller ej.!

Må heller ikke bruge det til "mellennavn" .. 

Fordi jeg viste ikke noget om de papir før i ferdags. Så kunne desværre ikke finde ud a det hurtiger. ellers hade jeg gjordt det hurtiger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Kage

StephanieJ skriver:

Men hvorfor har I ikke afleveret og søgt om godkendelse af navnet tidligere istedet for 2 uger før dåben??

Fordi jeg fik af vide det var et godkendt navn, så hvorfor søge om det? . man ville da tror at hende der skulle holde styr på de ting viste sådan noget. :/

Og de paprier viste jeg ikke noget om før i ferdags, så på den måde kunne jeg ikke aflever det hurtiger. :/

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

kage skriver:

Må heller ikke bruge det til "mellennavn" .. 

Fordi jeg viste ikke noget om de papir før i ferdags. Så kunne desværre ikke finde ud a det hurtiger. ellers hade jeg gjordt det hurtiger.

det er da noget værre bøvl.. måske det går så hurtigt at få godkendt navnet at det bliver godkendt inden de 14 dage barnedåben finder sted.. man har lov at håbe, ellers må i finde en nødløsning, eller udsætte selve barnedåben i kirken og så bare holde festen...?? selvom det er bøvlet.. 

Anmeld

11. juli 2011

Steph_Laurits

kage skriver:

Fordi jeg fik af vide det var et godkendt navn, så hvorfor søge om det? . man ville da tror at hende der skulle holde styr på de ting viste sådan noget. :/

Og de paprier viste jeg ikke noget om før i ferdags, så på den måde kunne jeg ikke aflever det hurtiger. :/

Nååh okay, hvornår var du på kirkekontoret?

Men håber I finder en løsning.

Anmeld

11. juli 2011

Kage

isabellamor skriver:

det er da noget værre bøvl.. måske det går så hurtigt at få godkendt navnet at det bliver godkendt inden de 14 dage barnedåben finder sted.. man har lov at håbe, ellers må i finde en nødløsning, eller udsætte selve barnedåben i kirken og så bare holde festen...?? selvom det er bøvlet.. 

Der er to præster på sagen nu fordi de ville have gjordt det så hurtig som muliget. 

men hvis det ikke sker skal vi give ham et andt navn, og så når det bliver godkendet kan vi lave hans navn om. men det snyes jeg bare er noget bølv, men hvis det er det der skal til. desværre.

Anmeld

11. juli 2011

Kage

StephanieJ skriver:

Nååh okay, hvornår var du på kirkekontoret?

Men håber I finder en løsning.

Jeg var første gang i marts, så igen efter han var født i maj. Så hvs jeg bare viste det i maj hade jeg nok ikke sadt her idag ;/ .. så er bare træt a hun ikke kan sit arbjede.

Tak.. håber virklige osse der kommer en løsning eller de når blive godkendt.

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

kage skriver:

Der er to præster på sagen nu fordi de ville have gjordt det så hurtig som muliget. 

men hvis det ikke sker skal vi give ham et andt navn, og så når det bliver godkendet kan vi lave hans navn om. men det snyes jeg bare er noget bølv, men hvis det er det der skal til. desværre.

ja for kommer det ikke til at koste penge at ændre hans navn=?

Anmeld

11. juli 2011

Steph_Laurits

kage skriver:

Jeg var første gang i marts, så igen efter han var født i maj. Så hvs jeg bare viste det i maj hade jeg nok ikke sadt her idag ;/ .. så er bare træt a hun ikke kan sit arbjede.

Tak.. håber virklige osse der kommer en løsning eller de når blive godkendt.

Forståeligt!

Anmeld

11. juli 2011

de-wett

Hun er bare en klaphat skatte  men det skal nok gå i orden inden dåben

Anmeld

11. juli 2011

Kage

isabellamor skriver:

ja for kommer det ikke til at koste penge at ændre hans navn=?

ligegald hvad det koster, han skal hedde zibrandt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.