ARHHG !! ..
lige siden jeg fandt ud jeg var gravid har mig og min kæreste bestemt vores søn skulle hedde Zibrandt ( familie navn & DANSK ), Så jeg google'r det og finder ud a det er ikke et godkendt navn. Så tager jeg ned til kirkekontort og siger min søn skal hedde Zibrandt og det er ikke godkendt navn, Så siger ja, og går ind på danmarks statistik og ser der er 4 der hedder det. Så siger hun så, det er godkendt fordi folk hedder det, Så siger jeg bare NEJ! det er ikke godkendt.. Hendes svar jamen det må være godkendet da folk hedder det. Så tænker jeg bare hun må have ret da det er hendes arbjede og vide sådan noget.
Så igår skulle jeg aflever navnehalløj ved præsten, så det gør jeg . Så ringer han idag og fortæller mig at Zibrandt er altså IKKE godkendt!! .. så det skal lige godkendes først og der altså KUN 2 uger til han skal dåbes, så det kan ske vi skal dåbe ham et helt andet navn og så når Zibrandt er godkendet må vi lave navne foranding på ham!! .. og tæker hvorfor tjekker hende damen ikke efter når jeg siger det ikke er godkendt !
De skal lige siges min onkel, morfar, oldefar, min anden onkel HEDDER/HEDDET Zibrandt og de er dansker ! .. hvorfor er det så ikke godkendt?!?
SÅ JEG ER SUR PÅ HENDE DER KRIKEKONTORDAMEN ! .. SOM IKE KENDER SIGT ARBJEDE !! ARHHG !! ... 

Anmeld