Små vs store ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

MortilCilas

_-Kathrine-_ skriver:

Også mig!! Selvom jeg lige har født og havde en frygtelig graviditet, så blir jeg helt vildt misundelig når jeg ser en gravid mave og glæder mig allerede til jeg skal være gravid igen (Man glemmer hurtigt)

-Kathrine

Du har fuldstændig ret. Og jeg blier også misundelig!!! Hvor blev tiden dog af ?
Jeg havde så en okay graviditet, dog en vægt der sagde +30kg, muligvis en bækkenløsning, jeg stadig har, og en del væske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

MortilCilas

_-Kathrine-_ skriver:

Og synes du har en super flot mave

Tusind tak nu det over et halvt år siden, det billed er taget, puha hvor jeg savner den!!

Anmeld

12. juli 2011

_-Kathrine-_

Cilas skriver:

Tusind tak nu det over et halvt år siden, det billed er taget, puha hvor jeg savner den!!

Hovsa.. havde slet ikke læst teksten... men så havde du en flot mave

Jaaa... savner også min... havde også bækkenløsning! Og døjer stadig lidt med det... men var min mand klar nu, så sgu vi igang igen Villads er dog kun 3 mdr, så vi venter lige lidt

Anmeld

12. juli 2011

MortilCilas

_-Kathrine-_ skriver:

Hovsa.. havde slet ikke læst teksten... men så havde du en flot mave

Jaaa... savner også min... havde også bækkenløsning! Og døjer stadig lidt med det... men var min mand klar nu, så sgu vi igang igen Villads er dog kun 3 mdr, så vi venter lige lidt

Hehe, ja så tæt på aldersmæssigt skal de vel ikke være ? Jeg venter nu også, mindst to år, og skal så lige finde manden i mit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.