Små vs store ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

MortilCilas

***S*** skriver:

Flotte maver i alle har!

Her er et billede af min mave i uge 30+0

Er nu 31+0

En sød lille mave du har. Den sidder godt nok flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

MortilCilas

morethanperfect skriver:

Her er min mave uge 40

En stor flot mave. Den sidder også flot!

Anmeld

12. juli 2011

MortilCilas

Babymor2010 skriver:

Jeg synes da også du ser normal ud  Jeg tog selv 22 kg på i min graviditet - og var lidt overvægtig til at starte med  Der lå en 4 kg baby i min mavse 

Her er jeg 38+6 - jeg fødte 39+4: 

Tak Synes du var flot gravid Og du fødte før tid og det hele

Jég have også en 4kg's baby inde i min. Men jeg lagde de der 29-30kg på.

Anmeld

12. juli 2011

Clisolka

Tak Synes du var flot gravid Og du fødte før tid og det hele

Jég have også en 4kg's baby inde i min. Men jeg lagde de der 29-30kg på.

Tak Jeg blev automatisk sat i gang 4 dage før tid, da jeg ikke måtte gå terminen ud pga. en graviditetsbetinget sukkersyge 

Anmeld

12. juli 2011

MortilCilas

Babymor2010 skriver:

Tak Jeg blev automatisk sat i gang 4 dage før tid, da jeg ikke måtte gå terminen ud pga. en graviditetsbetinget sukkersyge 

Erj, noget skidt med graviditetssukkerseygen, men heldigt at man ikke har den umenneskelige lange ventetid, når man går tiden ud. Dog er jeg super glad for, at jeg ikke blev sat igang!

Anmeld

12. juli 2011

Clisolka

Cilas skriver:

Erj, noget skidt med graviditetssukkerseygen, men heldigt at man ikke har den umenneskelige lange ventetid, når man går tiden ud. Dog er jeg super glad for, at jeg ikke blev sat igang!

Haha ja, det var lidt rart at komme af med maven til sidst  Jeg var heller ikke vild med tanken om at blive sat i gang, men det gik faktisk ret hurtigt! De tog vandet med det samme - men fødslen endte i et akut kejsersnit 14 timer efter, fordi den unge frøken hyggede sig for godt derinde 

Anmeld

12. juli 2011

MortilCilas

Babymor2010 skriver:

Haha ja, det var lidt rart at komme af med maven til sidst  Jeg var heller ikke vild med tanken om at blive sat i gang, men det gik faktisk ret hurtigt! De tog vandet med det samme - men fødslen endte i et akut kejsersnit 14 timer efter, fordi den unge frøken hyggede sig for godt derinde 

Det var jo lækkert nok. Mit gik heldigvis selv, også gik fødseln ellers igang selv. Den dag jeg skulle til samtale om igangsættelse.
En være lille prinsesse men vildt du fik kejsersnit .. jeg lå 16 timer

Anmeld

12. juli 2011

Clisolka

Cilas skriver:

Det var jo lækkert nok. Mit gik heldigvis selv, også gik fødseln ellers igang selv. Den dag jeg skulle til samtale om igangsættelse.
En være lille prinsesse men vildt du fik kejsersnit .. jeg lå 16 timer

Ja, det var da heldigt det gik i gang af sig selv  Hun havde sat sig fast i mit bækken, så hun ville hverken den ene eller den anden vej 

Anmeld

12. juli 2011

MortilCilas

Babymor2010 skriver:

Ja, det var da heldigt det gik i gang af sig selv  Hun havde sat sig fast i mit bækken, så hun ville hverken den ene eller den anden vej 

Hun var da en værre en, hun ville simpelthen blive!

Anmeld

12. juli 2011

Clisolka

Cilas skriver:

Hun var da en værre en, hun ville simpelthen blive!

Hihi ja, hun hyggede sig vist for godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.