update på: min drøm i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Anonym trådstarter

har lige taget en test og den er negativ men ja det havde jeg jo regnet med....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

har lige taget en test og den er negativ men ja det havde jeg jo regnet med....

øøv det er trist

Men kan den ikke stadig nå at blive positiv hvis ik du har fået mens? nu ved jeg ikke lige hvad det er for et indlæg det andet, men tænker løbet først er kørt når man får mens

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

øøv det er trist

Men kan den ikke stadig nå at blive positiv hvis ik du har fået mens? nu ved jeg ikke lige hvad det er for et indlæg det andet, men tænker løbet først er kørt når man får mens

ja men den er oss lige ved at komme mens, om et par timer. jeg kan mærke det tydeligt... jeg er så ked af vi ikke kan få en baby mere.. vi har prøvet snart 3 år

har lys´t til at lukke mig inde på toilettet resten af dagen og tude.. ka man bare ik ............ ved ik hvor jeg skal gøre af min frustration..

Anmeld

11. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

ja men den er oss lige ved at komme mens, om et par timer. jeg kan mærke det tydeligt... jeg er så ked af vi ikke kan få en baby mere.. vi har prøvet snart 3 år

har lys´t til at lukke mig inde på toilettet resten af dagen og tude.. ka man bare ik ............ ved ik hvor jeg skal gøre af min frustration..

puha nej tre år er også umenneskeligt lang tid

Går I i behandling også?

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

puha nej tre år er også umenneskeligt lang tid

Går I i behandling også?

nej gør vi ikke... jeg har en søn på 4½ år, og han kom ved aller første forsøg... derfor synes jeg det er underligt...

og magter ikke alle de undersøgelser ved GYN osv...

men tænker om vi har for lidt sex?! ...... da vi fik min søn sexede vi hver dag + flere gange om dagen nogle gange... og det gør vi ik nu, så tænker om vi har for lidt sex...

Anmeld

11. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

nej gør vi ikke... jeg har en søn på 4½ år, og han kom ved aller første forsøg... derfor synes jeg det er underligt...

og magter ikke alle de undersøgelser ved GYN osv...

men tænker om vi har for lidt sex?! ...... da vi fik min søn sexede vi hver dag + flere gange om dagen nogle gange... og det gør vi ik nu, så tænker om vi har for lidt sex...

hmm det er jo svært at sige når der reelt set kun skal én rigtig gang til

Men måske er det en go idé og prøve en måned med ÆL-teste og så gøre det på ÆL-tidspunkt.

Det er også noget med at når manden og kvinden får orgasme på samme tid, så er kvindens orgasme med til at livmoderhalsen nærmest udvider/trækker sig sammen og derved hjælper sædcellerne op til ægget (har sikkert fået det halve af betegnelserne forkert men der er et eller andet i den stil der der foregår)

Men det er jo skide svært for på den ene side vil man gerne planlægge så man ved der er ÆL på den anden side så spiller psyken bare så meget ind at jo mere man vil det jo mindre sker der

Anmeld

11. juli 2011

mortilfreja

Jeg føler med dig. Ved hvor hårdt det er at teste negativ gang på gang. Vi har prøvet i 4 1/2 år nu :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.