Afsløring af graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Lige nu overvejer vi lidt en skattejagt, hvor afsløringen skal være på sidste post. Nogle gode ideer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Vi har lige afsløret det  Jeg endte med at gøre følgende printede et "billede" ud hvor der stod gavekort. Derpå skrev jeg med småt en stor nyhed kan også være lille. På bagsiden havde jeg fundet et billede af en stork, som jeg havde redigeret i Picassa, således at der stod: Det bekræftes hermed, at der leveres et styk barnebarn til bla.bla. bla.

Det blev super fint Vi ønskede ikke at bruge ideen med blusen, hvor der står jeg skal være store* pga. vi ikke vil lade vores datter vide noget før senere henne. Dels fordi der er risiko for at miste og dels for at hun skal kunne forholde sig til det senere.

Har også overvejet det med gavekortet, men hvornår er det lige passende at aflevere til sønnens børnefødselsdag?!

Anmeld

11. juli 2011

Kariina

Calliope skriver:

Måske du lige skal huske at tjekke med fødselsdagsbarnet, om h*n er okay med at I bruger hendes/hans fødselsdag til jeres nyhed 

God tanke... Men det ikke en kæmpe fødselsdag.. Det er 77 års fødselsdag med 12 mennesker som altid er samlet til alle fødselsdage....

De vil bare nyde den nyhed

Havde det været en større fødselsdag med mange forskellige mennesker, så havde vi ikke gjort det...

Det var også meningen vi skulle vente til sønnens 3 års fødselsdag, men der er jeg 14 uger henne, så der ikke noget spændende at give ham bluse på da jeg ikke kan gemme mig mere til den tid

Anmeld

11. juli 2011

Calliope

Kariina skriver:

God tanke... Men det ikke en kæmpe fødselsdag.. Det er 77 års fødselsdag med 12 mennesker som altid er samlet til alle fødselsdage....

De vil bare nyde den nyhed

Havde det været en større fødselsdag med mange forskellige mennesker, så havde vi ikke gjort det...

Det var også meningen vi skulle vente til sønnens 3 års fødselsdag, men der er jeg 14 uger henne, så der ikke noget spændende at give ham bluse på da jeg ikke kan gemme mig mere til den tid

Hehe, det forstår jeg godt! 

- og du kender jo også din familie bedst - kan bare huske jeg har læst nogle indlæg om kvinder, der er blevet stødt over at andre har brugt deres fødselsdag til at levere nyheden - og ville jo bare være ærgerligt hvis det skulle ske!

Men er nok heller ikke en problemstilling, når man bliver 77 år 

Anmeld

11. juli 2011

Mussen2

Anonym skriver:

Har også overvejet det med gavekortet, men hvornår er det lige passende at aflevere til sønnens børnefødselsdag?!

Ja, det er der noget om. Tror slet ikke jeg vill ebruge mit barns fødselsdag til at afslører det.  Jeg håber du finder den rette løsning. pøj pøj

Anmeld

11. juli 2011

Kariina

Calliope skriver:

Hehe, det forstår jeg godt! 

- og du kender jo også din familie bedst - kan bare huske jeg har læst nogle indlæg om kvinder, der er blevet stødt over at andre har brugt deres fødselsdag til at levere nyheden - og ville jo bare være ærgerligt hvis det skulle ske!

Men er nok heller ikke en problemstilling, når man bliver 77 år 

Mon dog.. godt nok er han lidt sær, men dog ikke så meget

Anmeld

12. juli 2011

Shibby

Jeg hang 2 sutter i blå og lyserød sammen med blå og lyserøde bånd jeg bandt sammen med en konvolut jeg bandt rundt om min mors dørhåndtag hvor der stod en tekst der afslørrede hvornår babyen ville ankomme Jeg var 14-15 uger henne da vi afslørrede det dengang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.