Afsløring af graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.143 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej herinde.

Jeg er ny herinde og håber I kan hjælpe mig.

I fredags fandt vi ud af at jeg er gravid, ca. 6 uger henne. Vi har besluttet os for at afsløre det for familie og venner på søndag, da vi skal holde vores søns fødselsdag.

Nogle vil synes det er tidligt, men jeg har en del kvalme og mange lændesmerter, så det blir' for svært at holde hemmeligt. Og skulle der ske noget, så vil vi alligevel snakke med vores familie og venner om det!

Mit spørgsmål er, har I en god idé til afsløringen??? Kender et par som ga' forældrene en sut med måned og årstal på. Rigtig god idé, men den er jo så brugt!

Håber på nogle gode ideer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Giraffen

Hej herinde.

Jeg er ny herinde og håber I kan hjælpe mig.

I fredags fandt vi ud af at jeg er gravid, ca. 6 uger henne. Vi har besluttet os for at afsløre det for familie og venner på søndag, da vi skal holde vores søns fødselsdag.

Nogle vil synes det er tidligt, men jeg har en del kvalme og mange lændesmerter, så det blir' for svært at holde hemmeligt. Og skulle der ske noget, så vil vi alligevel snakke med vores familie og venner om det!

Mit spørgsmål er, har I en god idé til afsløringen??? Kender et par som ga' forældrene en sut med måned og årstal på. Rigtig god idé, men den er jo så brugt!

Håber på nogle gode ideer!

Hvad med at lave en kage til jere søn hvor der står "tillykke med de x år storebror"? På den måde tager i udgangspunkt i sønnen og at det er hans fødselsdag og så er det lidt en sjov måde at dele det på

og velkommen til forresten

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Fantastisk idé, den kunne jeg godt finde på at bruge Får helt gåsehud ved tanken!

Tak, glæder mig til at gøre nytte af siden!

Anmeld

11. juli 2011

Frk.S

Vi købte nogle fortrykte invitationer til fødsesldag - og så inviterede vi til 0 års fødselsdag omkring terminsdagen (+/- nogle uger).

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Det er også en rigtig god idé!

Anmeld

11. juli 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Fantastisk idé, den kunne jeg godt finde på at bruge Får helt gåsehud ved tanken!

Tak, glæder mig til at gøre nytte af siden!

Hihi du må endelig huske at skrive en opdatering med på søndag

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

Hihi du må endelig huske at skrive en opdatering med på søndag

Det skal jeg nok

Anmeld

11. juli 2011

Kariina

Vi skal til Familiefødselsdag på lørdag og der er jeg 7 uger henne og er blevet enige om at fortælle det da jeg har fået mave på allerede Så bliver snart lidt svært at skjule :-)

Ville ellers have ventet til NF-Scanningen...

Jeg har købt en bluse til vores søn hvor der står: JEG SKAL VÆRE  STOREBROR og den får han på til fødselsdagen på lørdag, så må vi se hvor længe der går før der nogen der opfatter det

Anmeld

11. juli 2011

Calliope

Kariina skriver:

Vi skal til Familiefødselsdag på lørdag og der er jeg 7 uger henne og er blevet enige om at fortælle det da jeg har fået mave på allerede Så bliver snart lidt svært at skjule :-)

Ville ellers have ventet til NF-Scanningen...

Jeg har købt en bluse til vores søn hvor der står: JEG SKAL VÆRE  STOREBROR og den får han på til fødselsdagen på lørdag, så må vi se hvor længe der går før der nogen der opfatter det

Måske du lige skal huske at tjekke med fødselsdagsbarnet, om h*n er okay med at I bruger hendes/hans fødselsdag til jeres nyhed 

Anmeld

11. juli 2011

Mussen2

Vi har lige afsløret det  Jeg endte med at gøre følgende printede et "billede" ud hvor der stod gavekort. Derpå skrev jeg med småt en stor nyhed kan også være lille. På bagsiden havde jeg fundet et billede af en stork, som jeg havde redigeret i Picassa, således at der stod: Det bekræftes hermed, at der leveres et styk barnebarn til bla.bla. bla.

Det blev super fint Vi ønskede ikke at bruge ideen med blusen, hvor der står jeg skal være store* pga. vi ikke vil lade vores datter vide noget før senere henne. Dels fordi der er risiko for at miste og dels for at hun skal kunne forholde sig til det senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.