Hej igen piger.
Ej, hvor sjovt at vi er i den helt samme situation. Så må vi holde hinanden opdateret på hvad der sker med os og vores maver... Jeg er så glad for, at der er en der er lige så skruk som mig. Så er jeg ikke den eneste i verden.
Jeg prøver lige og se om man kan tilføje dig som ven eller et eller andet herinde.
Jeg glæder mig også vildt meget til at tage en tur til Thailand, det har været vores drøm siden vi var derovre sidst, og nu har vi endelig råd igen. Jeg vil helt sikkert nyde de næste måneder, hvor jeg stadig kan nyde lidt alkohol og en enkelt smøg i ny og næ. For når vi for alvor går igang er det slut med det. I hver til fald smøger, det er også bare en dum vane......
Min kæreste er helt med på at han skal være far i det kommende år, og jeg tror da at han glæder sig meget. Jeg er sikker på at han er den perfekte far til mit kommende barn. Det er ikke sådan at det er ham der bestemmer det hele, vi er meget fælles om tingene. Men han er "kun" 26 år, og har ikke været klar til børn før nu. Jeg er selv 29. Jeg har derfor accepteret at vente på ham. Jeg har prøvet at sige at det ikke er sikkert at den er der første gang, men men. Han står fast, på med kondomet indtil oktober. Og det er jo også lige om hjørnet.......
Så mon ikke jeg kan vente de sidste 2 ½ måned. P-pillerne blev smidt i marts så min krop kan være klar.
Det er så spændende med de baby-planer.....
Anmeld