chihuahua hvalpe .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.438 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

twiggi

Vores tæva 4 årige Caia skal føde i dag eller imorgen, faderen er vores egen Mango chihuahua. Begge af vidunderligt sind.

Er du interresseret i at komme og se en hvalp, evt. resevere en, lægges der et depositum på 3000.- kr.

Der er mulighed for at allerede at vælge den hvalp i ønsker, så den er reseveret til netop jer.

Begge forældre er ægte chihuahua, faderen har kroatisk pas.

De kan komme hjemmefra om 8-9 uger efter aftale, også mulighed for at vi kan lave en aftale alt efter hvordan jeres planer passer, evt. med at vi kan have hvalpen lidt længere så i kan planlægge hvalpens hjemkomst.

Prisen vil være 6.000,- og så ér den; Chippet, vaccineret, fået ormekur, i får en pose mad og lidt legesager herhjemme fra.

Billeder af forældre: moderen er helt karmelfarvet med lyst bryst og hvide poter, faderen er 2 farvet.
Så hvalpene bliver disse farver / en af farverne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Sabina

NinaSophia skriver:

Vores tæva 4 årige Caia skal føde i dag eller imorgen, faderen er vores egen Mango chihuahua. Begge af vidunderligt sind.

Er du interresseret i at komme og se en hvalp, evt. resevere en, lægges der et depositum på 3000.- kr.

Der er mulighed for at allerede at vælge den hvalp i ønsker, så den er reseveret til netop jer.

Begge forældre er ægte chihuahua, faderen har kroatisk pas.

De kan komme hjemmefra om 8-9 uger efter aftale, også mulighed for at vi kan lave en aftale alt efter hvordan jeres planer passer, evt. med at vi kan have hvalpen lidt længere så i kan planlægge hvalpens hjemkomst.

Prisen vil være 6.000,- og så ér den; Chippet, vaccineret, fået ormekur, i får en pose mad og lidt legesager herhjemme fra.

Billeder af forældre: moderen er helt karmelfarvet med lyst bryst og hvide poter, faderen er 2 farvet.
Så hvalpene bliver disse farver / en af farverne.

Hvis et havde været langhåret chihuahua ville jeg være klar  Øv øv .. Men tror du for dem afsat hurtigt ...

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

hvis jeg var dig. så ville jeg vente med at få hundene afsat til de er 12 uger gamle... 8 uger er SLET ikke nok... 

Anmeld

17. juli 2011

lillekylling

isabellamor skriver:

hvis jeg var dig. så ville jeg vente med at få hundene afsat til de er 12 uger gamle... 8 uger er SLET ikke nok... 

i nogle tilfælde er 8 uger mere end rigeligt fra hvalpenes mors side af..nogle gange bliver de selv trætte af dem. derfor man kun anbefalder 12 uger og reglen ikke er 12 uger

Anmeld

17. juli 2011

SSL

isabellamor skriver:

8 uger er nok jo, det er katte der skal være ved deres mor til de er 12 uger Hunde er til 8uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.