Æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Anonym trådstarter

Er den her på vej til at blive positiv??

Det er det tydeligste den har været endnu, og har testet de sidste 7 dage.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Anonym trådstarter

ingen?

Anmeld

11. juli 2011

Masig

Det er ikke til at sige.. Du må nok bare teste videre og se om den bliver positiv... Men hvis du har testet i 7 dage uden en positiv test så kommer den nok om ikke så længe.... selvfølgelig afhængig af hvornår du startede med at teste....

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Det er ikke til at sige.. Du må nok bare teste videre og se om den bliver positiv... Men hvis du har testet i 7 dage uden en positiv test så kommer den nok om ikke så længe.... selvfølgelig afhængig af hvornår du startede med at teste....

Min første mens dag var for 14 dage siden (27/6) og jeg startede med at teste for 7 dage siden (4/7)..

Ved du om teststregen bliver mere og mere tydelig, jo tættere på ægløsning man kommer?

Anmeld

11. juli 2011

Masig

Anonym skriver:

Min første mens dag var for 14 dage siden (27/6) og jeg startede med at teste for 7 dage siden (4/7)..

Ved du om teststregen bliver mere og mere tydelig, jo tættere på ægløsning man kommer?

Hmm så er den nok ikke kommet endnu...

Normalt bliver den mere og mere tydelig, men nogle gange svinger det lidt og så bliver den pludselig helt vildt svag selvom man ikke har haft ÆL endnu.... Men du må jo bare teste videre :-)

Anmeld

11. juli 2011

baby012

jeg syns den ser fin ud, et par dage endnu så burde den være der men ellers så hop da på manden i alle de har dage hvor der er to streger, så er man da sikker på at man rammer dagen  

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

jeg syns den ser fin ud, et par dage endnu så burde den være der men ellers så hop da på manden i alle de har dage hvor der er to streger, så er man da sikker på at man rammer dagen  

Hehe det vil jeg gøre 

Er bare ny med æl tests, så er i tvivl om mange ting hehe

Anmeld

11. juli 2011

Muffinmus

nej, den er ikke positiv endnu...

Hvis du tester med dem i grøn indpaknig der hedder wondfo eller lign bagpå, så er det heller ikke sikkert du får en positiv test. de teste er så ringe at de er mange der skal ikke kan fange æl på dem.'

Har selv prøvet med dem fra billigteste og den var knald positiv mens jeg havde bøvlet med dem fra world of health, altså wondfo, fordi jeg synes stregerne var svage hele tiden næsten. Og der var sindsygt stor forskel på dem. DE fra wondfo var totalt negativ, så ud lige som din, lidt lysere måske, mens den fra billigteste jeg ikke husker hvad hedder(stav) var helt psotiv og flot.

Så tjek lige hvad mærke det er og hav sex alligevel, for det er meget muligt du er ved at have æl nu selv om den ikke viser det.

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

nej, den er ikke positiv endnu...

Hvis du tester med dem i grøn indpaknig der hedder wondfo eller lign bagpå, så er det heller ikke sikkert du får en positiv test. de teste er så ringe at de er mange der skal ikke kan fange æl på dem.'

Har selv prøvet med dem fra billigteste og den var knald positiv mens jeg havde bøvlet med dem fra world of health, altså wondfo, fordi jeg synes stregerne var svage hele tiden næsten. Og der var sindsygt stor forskel på dem. DE fra wondfo var totalt negativ, så ud lige som din, lidt lysere måske, mens den fra billigteste jeg ikke husker hvad hedder(stav) var helt psotiv og flot.

Så tjek lige hvad mærke det er og hav sex alligevel, for det er meget muligt du er ved at have æl nu selv om den ikke viser det.

Tak for det.. 

Det er dem fra billigeteste jeg har købt..

Tog en test igen i morges, og den var i hvert fald positiv, så manden og jeg må vidst hellere hygge imorgen... 

Havde bare forventet ægløsning før det, men åbenbart ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.