???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Anonym trådstarter

quindelist skriver:

Mon ikke du er chokeret over den melding og derfor ikke umiddelbart reagerer ??  -det er ihvertfald ikke det samme som at være en dårlig mor.

NF1 kan give sig til udtryk på mange måder og det behøver på ingen måde være noget voldsomt invaliderende, så krydser fingre for at det ikke er alvorligt med din baby

Tak håber på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

ott

Anonym skriver:

på en måde kan jeg, hvis det er noget der er arvet fra mig

Men det er jo ikke noget du er herre over, hvis det overhovedet kommer fra dig. Og en dårlig mor kan du ihvertfald ikke kaldes.

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

ott skriver:

Men det er jo ikke noget du er herre over, hvis det overhovedet kommer fra dig. Og en dårlig mor kan du ihvertfald ikke kaldes.

tak det trøster virkelig...

Anmeld

11. juli 2011

ott

Anonym skriver:

tak det trøster virkelig...

Håber på det bedste for jer. Hvor længe skal i vente på svar?

Anmeld

11. juli 2011

Tona

Du er ikke en dårlig mor fordi du ikke reagerer. For det første er det jo en reaktion at lave denne tråd. For det andet viser denne tråd at du bekymrer dig om barnet og om at være en god nok mor. Dermed er du omsorgsfuld og ikke ligeglad. Det er en god mor i mine øjne.

Det med generne kan man aldrig gøre for. Og livet er altid livet værd. Jeg arvede en sygdom fra min mor og mormor (fibromyalgi) som gør at jeg har kroniske smerter i hele kroppen og kronisk udmattelse. Men jeg har ALDRIG nogensinde tænkt at det var min mors skyld fordi det var hendes gener. Jeg har tvært i mod tit været taknemmelig for at hun gav mig liv og kærlighed. Det er nemlig det der definerer en god mor og ikke noget så uhåndgribeligt som gener, som man slet ikke selv er herre over.

Men hvor er det bare synd for dig og baby at der er den mistanke om sygdom. Jeg sender jer kram og tanker  

Anmeld

11. juli 2011

Worldwide

Anonym skriver:

tak for dit svar, føler mig bare dum over at sidde og få afvide af lægen at det muligvis er det og der skal laves undersøgelser, men jeg nikker bare og siger ok, hvilken mor gør sådan???

En mor der har fået en besked, som nok kan ændre fremtiden som var 'planlagt'. Lige nu er du nødt til at være stærk og komme igennem alle de undersøgelser der skal til, uden at bettefisen bliver alt for urolig. Jo mere rolig du er, jo mere rolig er den lille, og derved føler sig tryg.

Du kommer helt sikkert til at reagere når i har fået svar på det hele og ved om i skal gå den ene eller den anden vej. Bare fordi du ikke ligge låstfast i din seng af gråd og ikke magter hverdagen betyder det ikke du ikke tænker og føler for dit barn. Det skal lige synke helt ind og du skal måske også forstå det helt

Håber i kommer ud på den anden side med fine resultater

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

ott skriver:

Håber på det bedste for jer. Hvor længe skal i vente på svar?

vi venter stadig på tid de forskellige steder til undersøgelse...

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Du er ikke en dårlig mor fordi du ikke reagerer. For det første er det jo en reaktion at lave denne tråd. For det andet viser denne tråd at du bekymrer dig om barnet og om at være en god nok mor. Dermed er du omsorgsfuld og ikke ligeglad. Det er en god mor i mine øjne.

Det med generne kan man aldrig gøre for. Og livet er altid livet værd. Jeg arvede en sygdom fra min mor og mormor (fibromyalgi) som gør at jeg har kroniske smerter i hele kroppen og kronisk udmattelse. Men jeg har ALDRIG nogensinde tænkt at det var min mors skyld fordi det var hendes gener. Jeg har tvært i mod tit været taknemmelig for at hun gav mig liv og kærlighed. Det er nemlig det der definerer en god mor og ikke noget så uhåndgribeligt som gener, som man slet ikke selv er herre over.

Men hvor er det bare synd for dig og baby at der er den mistanke om sygdom. Jeg sender jer kram og tanker  

Mange tak for dine søde ord og tanker, fik helt tåre i øjnene  tak

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

En mor der har fået en besked, som nok kan ændre fremtiden som var 'planlagt'. Lige nu er du nødt til at være stærk og komme igennem alle de undersøgelser der skal til, uden at bettefisen bliver alt for urolig. Jo mere rolig du er, jo mere rolig er den lille, og derved føler sig tryg.

Du kommer helt sikkert til at reagere når i har fået svar på det hele og ved om i skal gå den ene eller den anden vej. Bare fordi du ikke ligge låstfast i din seng af gråd og ikke magter hverdagen betyder det ikke du ikke tænker og føler for dit barn. Det skal lige synke helt ind og du skal måske også forstå det helt

Håber i kommer ud på den anden side med fine resultater

Tusind, tak, havde jeg brug for og høre, det lettede virkelig fra mit hjerte og er sikker på du har ret..

Anmeld

11. juli 2011

Dot D

Anonym skriver:

tak for dit svar, føler mig bare dum over at sidde og få afvide af lægen at det muligvis er det og der skal laves undersøgelser, men jeg nikker bare og siger ok, hvilken mor gør sådan???

men jeg nikker bare og siger ok, hvilken mor gør sådan???

Det gør en mor, der er chokeret over den oplysning. Håber ikke det er meget alvorligt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.