???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.880 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Anonym trådstarter

min baby har muligvis nf1, skal til nogle undersøgelser, men jeg har ingen reaktion??? er jeg en dårlig mor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Mira0911

Hvad er NF1? 

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Hvad er NF1? 

det er en gen sygdom, nogen har den uden og vide det og i svære tilfælde kan man blive blind, ellers kan der være indlærings besvær og eller knude dannelse...

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

Anonym skriver:

det er en gen sygdom, nogen har den uden og vide det og i svære tilfælde kan man blive blind, ellers kan der være indlærings besvær og eller knude dannelse...

Ej hvor er det altså skræmmende... Hvordan har I fundet ud af det? 

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Ej hvor er det altså skræmmende... Hvordan har I fundet ud af det? 

ved nogle moder mærker/ kaffe pletter

Anmeld

11. juli 2011

quindelist

Anonym skriver:

min baby har muligvis nf1, skal til nogle undersøgelser, men jeg har ingen reaktion??? er jeg en dårlig mor?

Mon ikke du er chokeret over den melding og derfor ikke umiddelbart reagerer ??  -det er ihvertfald ikke det samme som at være en dårlig mor.

NF1 kan give sig til udtryk på mange måder og det behøver på ingen måde være noget voldsomt invaliderende, så krydser fingre for at det ikke er alvorligt med din baby

Anmeld

11. juli 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Du er ikke en dårlig mor! Det er jo gener og dem kan du ikke bare lige ændre på

Du er sikkert stadig lidt i chok over at få en meddelse som den, du reagere sikkert først når i er kommet over undersøgleserne og har fået vished om hvordan det ser ud

Anmeld

11. juli 2011

ott

Anonym skriver:

ved nogle moder mærker/ kaffe pletter

Håber hun har det i mild grad og næsten ikke kommer til at mærke det.

Men hvordan skulle det gøre dig til en dårlig mor? Det er jo ikke noget du er skyld i

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

ott skriver:

Håber hun har det i mild grad og næsten ikke kommer til at mærke det.

Men hvordan skulle det gøre dig til en dårlig mor? Det er jo ikke noget du er skyld i

på en måde kan jeg, hvis det er noget der er arvet fra mig

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Du er ikke en dårlig mor! Det er jo gener og dem kan du ikke bare lige ændre på

Du er sikkert stadig lidt i chok over at få en meddelse som den, du reagere sikkert først når i er kommet over undersøgleserne og har fået vished om hvordan det ser ud

tak for dit svar, føler mig bare dum over at sidde og få afvide af lægen at det muligvis er det og der skal laves undersøgelser, men jeg nikker bare og siger ok, hvilken mor gør sådan???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.