Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Vi skal til en tidlig kønscanning når jeg er 14+2, altså 15 uger henne.. MEN bliver nok rykket en dag eller to til NF om et par dage... Hvad er chancen lige for de kan se det 100% ?? Altså så tidligt..
Vi skal til en tidlig kønscanning når jeg er 14+2, altså 15 uger henne.. MEN bliver nok rykket en dag eller to til NF om et par dage...
Hvad er chancen lige for de kan se det 100% ?? Altså så tidligt..
Jeg var til kønsscanningen da jeg var 14+0, og der kunne man tydeligt se det var en lille dreng der gemte sig derinde :-) Så man kan SAGTENS se det :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvor tarveligt sagt.. Jamen, jeg har ikke så meget på sidebenene, kun en stor mave Altså babyhulen...
Hvor tarveligt sagt..
Jamen, jeg har ikke så meget på sidebenene, kun en stor mave Altså babyhulen...
Ditte_Marie skriver: Jeg synes ikke at det var tarveligt sagt - det var jo rigtigt.. Og hun sagde det jo ikke på en grim måde. Hvornår er det i skal til scanningen? hvad dato? Og hvad ønsker du at den lille er for en?
Jeg synes ikke at det var tarveligt sagt - det var jo rigtigt.. Og hun sagde det jo ikke på en grim måde. Hvornår er det i skal til scanningen? hvad dato? Og hvad ønsker du at den lille er for en?
Jeg tænkte bare med mine gravide hormoner, og få et vide jeg for fed til de kan se kønnet, hehe, så havde jeg nok tænkt det var tarveligt
Jamen, d. 25 juli Og vi ønsker en lille sund og rask baby, vi tror det en dreng, så det bliver da spændende at se hvad der gemmer sig.
Jeg var præcis 14 fulde uger henne da jeg fik min kønsscanning og et var tydeligt at det var en lille pige, man kunne se skamlæber mm.
- Men nu er jeg også ret slank, så det spiller nok en rolle hvor nem man er at scanne (:
MorTilJanuar skriver: Undskyld til TS men hvor i kbh blev du scannet?
Undskyld til TS men hvor i kbh blev du scannet?
jeg ventede til 15+1 har masser på sidebenen der var ingen tvivl de stiller garanti hvis de ikke kan se det skal du komme igen så længe du holder dig indenfor deres ramme altså 14+
kønsscanning var en fed oplevelse har siden været til 3d også kan godt betale sig at betale de har noget bedre udstyr.
Anonym skriver: Jeg tænkte bare med mine gravide hormoner, og få et vide jeg for fed til de kan se kønnet, hehe, så havde jeg nok tænkt det var tarveligt Jamen, d. 25 juli Og vi ønsker en lille sund og rask baby, vi tror det en dreng, så det bliver da spændende at se hvad der gemmer sig.
Ditte_Marie skriver: Hvorfor? (:
Hvorfor? (:
Fordi der er så mange klinikker og jeg gider ikke tage en eller anden skod så er det bedre at vælge en hvor man "kender" andre der har været
MorTilJanuar skriver: Fordi der er så mange klinikker og jeg gider ikke tage en eller anden skod så er det bedre at vælge en hvor man "kender" andre der har været
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128