Tidlig kønscanning.. Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Vi skal til en tidlig kønscanning når jeg er 14+2, altså 15 uger henne.. MEN bliver nok rykket en dag eller to til NF om et par dage...

Hvad er chancen lige for de kan se det 100% ?? Altså så tidligt..

Jeg var til kønsscanningen da jeg var 14+0, og der kunne man tydeligt se det var en lille dreng der gemte sig derinde :-) Så man kan SAGTENS se det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Hvor tarveligt sagt..

Jamen, jeg har ikke så meget på sidebenene, kun en stor mave Altså babyhulen...

Jeg synes ikke at det var tarveligt sagt - det var jo rigtigt..
Og hun sagde det jo ikke på en grim måde.

Hvornår er det i skal til scanningen? hvad dato? Og hvad ønsker du at den lille er for en?

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Jeg synes ikke at det var tarveligt sagt - det var jo rigtigt..
Og hun sagde det jo ikke på en grim måde.

Hvornår er det i skal til scanningen? hvad dato? Og hvad ønsker du at den lille er for en?

Jeg tænkte bare med mine gravide hormoner, og få et vide jeg for fed til de kan se kønnet, hehe, så havde jeg nok tænkt det var tarveligt

Jamen, d. 25 juli  Og vi ønsker en lille sund og rask baby, vi tror det en dreng, så det bliver da spændende at se hvad der gemmer sig.

Anmeld

11. juli 2011

Mauser.

Jeg var præcis 14 fulde uger henne da jeg fik min kønsscanning og et var tydeligt at det var en lille pige, man kunne se skamlæber mm. 

- Men nu er jeg også ret slank, så det spiller nok en rolle hvor nem man er at scanne (:

Anmeld

11. juli 2011

lilledittemor

MorTilJanuar skriver:

Undskyld til TS men hvor i kbh blev du scannet?

Hvorfor? (:

Anmeld

11. juli 2011

Jonna1979

jeg ventede til 15+1 har masser på sidebenen der var ingen tvivl de stiller garanti hvis de ikke kan se det skal du komme igen så længe du holder dig indenfor deres ramme altså 14+

kønsscanning var en fed oplevelse har siden været til 3d også kan godt betale sig at betale de har noget bedre udstyr.

Anmeld

11. juli 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Jeg tænkte bare med mine gravide hormoner, og få et vide jeg for fed til de kan se kønnet, hehe, så havde jeg nok tænkt det var tarveligt

Jamen, d. 25 juli  Og vi ønsker en lille sund og rask baby, vi tror det en dreng, så det bliver da spændende at se hvad der gemmer sig.

Hun sagde det jo så heller ikke til hende
Men det er jo ikke en hemmelighed at der ofte er flere "problemer" med en graviditet hvis man er overvægtig..

Det bliver spændende at se om i har ret så

Anmeld

11. juli 2011

Carl-Emil's mor

Ditte_Marie skriver:

Hvorfor? (:

Fordi der er så mange klinikker og jeg gider ikke tage en eller anden skod så er det bedre at vælge en hvor man "kender" andre der har været

Anmeld

11. juli 2011

lilledittemor

MorTilJanuar skriver:

Fordi der er så mange klinikker og jeg gider ikke tage en eller anden skod så er det bedre at vælge en hvor man "kender" andre der har været

Det er scanningsjordemoderen i København - hun er fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.