Tidlig kønscanning.. Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Anonym trådstarter

Vi skal til en tidlig kønscanning når jeg er 14+2, altså 15 uger henne.. MEN bliver nok rykket en dag eller to til NF om et par dage...

Hvad er chancen lige for de kan se det 100% ?? Altså så tidligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

chael

Usikker, ville jeg sige, men de påstår jo, at fra 14 fulde uger, kan de se det,

Jeg blev kønsacannet da jeg var 14+6 og der var ingen tvivl

*Camilla 28+5

Anmeld

11. juli 2011

BinaMor

ingen af mine var de sikre. kun 3d scanning ved den ene i uge 30

Anmeld

11. juli 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Vi skal til en tidlig kønscanning når jeg er 14+2, altså 15 uger henne.. MEN bliver nok rykket en dag eller to til NF om et par dage...

Hvad er chancen lige for de kan se det 100% ?? Altså så tidligt..

Det kommer an på hvor erfaren personen der scanner dig, er..

Jeg fik tid til kønsscanning da jeg var 13+6 (blev dog rykket med termin så var egentlig 14+1) men hun kunne sagtens se det og var slet ikke i tvivl.. JEG kunne endda se det

Hvor skal du scannes henne?

Anmeld

11. juli 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Vi var også til kønsscanning da jeg var 14+2 og der var ingen tvivl om kønnet......

Vi skal have en lille pige.....

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Det kommer an på hvor erfaren personen der scanner dig, er..

Jeg fik tid til kønsscanning da jeg var 13+6 (blev dog rykket med termin så var egentlig 14+1) men hun kunne sagtens se det og var slet ikke i tvivl.. JEG kunne endda se det

Hvor skal du scannes henne?

Hos Gaia i Hobro...

Altså umiddelbart, så har de STOR erfaring.. Men, har aldrig været der, kun læst om dem ;D

Vil jo bare være træls og bruge 600kr, og ikke få det at vide, ved vi kan få en ny tid, men ja..

Anmeld

11. juli 2011

lilledittemor

Det sted kender jeg ikke ^^ jeg var i KBH..

Men ja, det er sgu kedeligt at gå derfra uden svar..

Men jeg skal da også være ærlig at sige at - jeg fik afvide at det også kommer lidt an på hvor meget man har på sidebenene når de skal se det.
Hende der scannede mig sagde i hvert fald at hvis jeg var lige så stor som hende der kom ind før mig, så var det slet ikke sikkert at hun kunne se det.

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Men jeg skal da også være ærlig at sige at - jeg fik afvide at det også kommer lidt an på hvor meget man har på sidebenene når de skal se det.
Hende der scannede mig sagde i hvert fald at hvis jeg var lige så stor som hende der kom ind før mig, så var det slet ikke sikkert at hun kunne se det.

Hvor tarveligt sagt..

Jamen, jeg har ikke så meget på sidebenene, kun en stor mave Altså babyhulen...

Anmeld

11. juli 2011

december-babyen

Jeg blev scannet da jeg var 14+0 og hun kunne med det samme se kønnet og vi alle var ikke i tvivl. Fik endda billeder med hjem af en lille dillermand

Anmeld

11. juli 2011

Carl-Emil's mor

Ditte_Marie skriver:

Undskyld til TS men hvor i kbh blev du scannet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.