Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: Hej piger, Vi vil virkelig gerne have en tryghedscanning så vi kan se alt som det skal være Men hvor?! Har googlet lidt og synes godt nok der er mange klinikker. Det må meget gerne være fra uge 6 når man kan se hjertet slå osv Vi har haft 2 SA, derfor vi ønsker dette.
Hej piger,
Vi vil virkelig gerne have en tryghedscanning så vi kan se alt som det skal være
Men hvor?! Har googlet lidt og synes godt nok der er mange klinikker.
Det må meget gerne være fra uge 6 når man kan se hjertet slå osv
Vi har haft 2 SA, derfor vi ønsker dette.
Nu ved jeg ikke om der er forskel fra region til region. Men jeg var til trygheds/termins scanning i slut uge 7 / start uge 8.. Og der var det lægen der henviste mig.. jeg var ved lægen for at få lavet papire og taget blodpræver.. Og hun ringede bare der op. Og jeg fik en tid samme dag.Jeg har også haft en SA. Så hun sagde at det var en god ide at få en scanning tidligt for at se om alt var iorden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes også du skal se om du ikke kan få en henvisning fra egen læge til en tryghedsscanning. Det har jeg fået et par gange, også pga. MA og SA. Det giver en vis tryghed - også at se graviditeten sidder rigtigt..
Held og lykke med det hele
Nitz - NF d. 13/7 :D skriver: Nu ved jeg ikke om der er forskel fra region til region. Men jeg var til trygheds/termins scanning i slut uge 7 / start uge 8.. Og der var det lægen der henviste mig.. jeg var ved lægen for at få lavet papire og taget blodpræver.. Og hun ringede bare der op. Og jeg fik en tid samme dag.Jeg har også haft en SA. Så hun sagde at det var en god ide at få en scanning tidligt for at se om alt var iorden.
Okay, jeg skal allerede til lægen fradag 5+1 men jeg tror lige jeg høre hende ad for en sikkerhedsskyld
Blyb skriver: Jeg synes også du skal se om du ikke kan få en henvisning fra egen læge til en tryghedsscanning. Det har jeg fået et par gange, også pga. MA og SA. Det giver en vis tryghed - også at se graviditeten sidder rigtigt.. Held og lykke med det hele
Ja lige præcis.. vil gerne have ro så jeg nyde Tusind tak for svar,
www.skanningsklinik.dk - De ligger på Gammel Køge landevej, i Hvidovre.Der fik jeg lavet en i uge 5 .. De er fantastiske!!
MoarMaiken skriver: www.skanningsklinik.dk - De ligger på Gammel Køge landevej, i Hvidovre.Der fik jeg lavet en i uge 5 .. De er fantastiske!!
Kunne de se hjerteblink i uge 5?!?!?!?!
Chalala85 skriver: Nåh ok De garanterer kun at man kan se liv fra 8+ da de scabber udvendigt
Nåh ok De garanterer kun at man kan se liv fra 8+ da de scabber udvendigt
Jeg så liv 7+2 derinde Rigtig fint endda
Chalala85 skriver: Ja lige præcis.. vil gerne have ro så jeg nyde Tusind tak for svar,
Ja selv tak da! Håber virkelig for dig den bliver hængende denne gang.
Jeg mener i øvrigt det er fra 6+ man kan se blink..
Chalala85 skriver: Kunne de se hjerteblink i uge 5?!?!?!?!
Nej, på daværende tidspunkt kunne de faktisk kun se blommesækken. Jeg var kun lige 4 uger henne - jeg troede jeg var længere henne, men det var jeg ikke .. hehe
Blyb skriver: Ja selv tak da! Håber virkelig for dig den bliver hængende denne gang. Jeg mener i øvrigt det er fra 6+ man kan se blink..
Det mener jeg også det er Og mange tak, jeg har en god mavefornemmelse så og håber
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128