Tidligt scanning, tryghed. Hvor!??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Chalala85

karinaterese skriver:

få din læge til at henvise dig til en gynægolog det er jeg blevet og er blevet scannet siden uge 5 en gang og ugen bliver jeg scannet nu

Hvordan kan det være du fik en henvisning!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Hej smukke

Jeg blev scannet, indvendigt her  http://www.ultralydklinikken.dk/, da jeg var 7+et eller andet mener jeg, måske 6+

Vi gav 700 kroner, men jeg ville bare vide om der var liv.. Derfor så tidligt, og indvendigt  

Uhh det lyder godt. Var de søde deirnde?!

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

Chalala85 skriver:

Den vil jeg lige tjekke ud

Anmeld

11. juli 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

Uhh det lyder godt. Var de søde deirnde?!

Ja, det synes jeg

Det er en kvindelig læge der scanner, og hun er rigtig god til at forklare osv. men det er jo kun en scanning på 10 min, for der er jo ikke meget at se, andet end en lille klat, og et dejligt hjerte der bare blinker derud af

Jeg turde ikke at blive scannet udvendigt så tidligt, for havde læst en masse om folk der ikke var langt nok henne til at se hjerteblink ved udvendig scanning. Ville bare vide om der var liv, og det kunne kun gå for langsomt hehe

Anmeld

11. juli 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Ja, det synes jeg

Det er en kvindelig læge der scanner, og hun er rigtig god til at forklare osv. men det er jo kun en scanning på 10 min, for der er jo ikke meget at se, andet end en lille klat, og et dejligt hjerte der bare blinker derud af

Jeg turde ikke at blive scannet udvendigt så tidligt, for havde læst en masse om folk der ikke var langt nok henne til at se hjerteblink ved udvendig scanning. Ville bare vide om der var liv, og det kunne kun gå for langsomt hehe

Hihi det er også sådan jeg har det. Vil bare se et fint  så jeg kan få ro i kroppen

Anmeld

11. juli 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

Hihi det er også sådan jeg har det. Vil bare se et fint  så jeg kan få ro i kroppen

Det kan jeg godt forstå  

- Du må  lige give en update hvis I vælger en tidlig scanning

Anmeld

11. juli 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Det kan jeg godt forstå  

- Du må  lige give en update hvis I vælger en tidlig scanning

Det lover jeg, men jeg ved vi skal have en

Anmeld

11. juli 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

Det lover jeg, men jeg ved vi skal have en

Så når I har fået den Hehe

- Hvor er jeg bare glad på jeres vegne  Og synes det er fedt at I lige lavede en øko-baby, så I slap for mere af det trælse behandlingsforløb 

Anmeld

11. juli 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Så når I har fået den Hehe

- Hvor er jeg bare glad på jeres vegne  Og synes det er fedt at I lige lavede en øko-baby, så I slap for mere af det trælse behandlingsforløb 

hihi ja det er super fantastisk. En rigtig øko bøvs og tak smukke

Anmeld

11. juli 2011

blomst84

Jeg fik en henvisning af min læge til en gynækolog pga mine 2 SA'er, så mon ikke du også kan det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.