brownies opskrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.665 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

muzen

jeg skal bruge en opskrift, jeg ved at der findes et hav på nettet men vil meget gerne lave en andre har prøvet, som de ved at den er bare super god den her.

den skal bruges til en islagkage. har en ide om at jeg skal lave en islagkage der ser sådan her ud

bownies bund, et lag med vanillieis og på toppen skal der være et lag med jordbær/rarberer kompot :-)

lyder det ikke lækkert eller har i ideer til andet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

muzen

op :-)

Anmeld

11. juli 2011

Lone Jakobsen

kigger lige med her

Anmeld

11. juli 2011

muzen

nutche skriver:

kigger lige med her

du skal være så velkommen :-)

Anmeld

11. juli 2011

musse1

muzen skriver:

jeg skal bruge en opskrift, jeg ved at der findes et hav på nettet men vil meget gerne lave en andre har prøvet, som de ved at den er bare super god den her.

den skal bruges til en islagkage. har en ide om at jeg skal lave en islagkage der ser sådan her ud

bownies bund, et lag med vanillieis og på toppen skal der være et lag med jordbær/rarberer kompot :-)

lyder det ikke lækkert eller har i ideer til andet ?

det lyder super lækkert, håber der snart er en som kommer med en opskrift 

Anmeld

11. juli 2011

muzen

musse1 skriver:

det lyder super lækkert, håber der snart er en som kommer med en opskrift 

jep det gør jeg også. har selv fundet den her brownies men hvordan kan jeg vide at den bare lige er super god?

Anmeld

11. juli 2011

musse1

muzen skriver:

jep det gør jeg også. har selv fundet den her brownies men hvordan kan jeg vide at den bare lige er super god?

ja det er lige det, men den har fået gode kommentare på vejen . bliver hel lækkersulten 

Anmeld

11. juli 2011

muzen

musse1 skriver:

ja det er lige det, men den har fået gode kommentare på vejen . bliver hel lækkersulten 

jep det har den. og hvis jeg ikke får en her inde bliver det da også den keg bager :-)

Anmeld

11. juli 2011

musse1

muzen skriver:

jep det har den. og hvis jeg ikke får en her inde bliver det da også den keg bager :-)

så må du lige skrive hvordan den bliver+ fortælle om din islagkage. rigtig god fornøjelse 

Anmeld

11. juli 2011

muzen

musse1 skriver:

så må du lige skrive hvordan den bliver+ fortælle om din islagkage. rigtig god fornøjelse 

det skal jeg nok, og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.