Pigetøj 86-104, molo, Holly, hummel, levis, ej sikke lej mm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. september 2011

GuldklumpenEmma

Hej.

ja alt er solgt, men har har noget nyt, dog i lidt størrer størrelser. skriv hvis der er interesse for at jeg ligger billeder ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

GuldklumpenEmma

dorthemus skriver:

Er Pompelux shortsne, de to Molo t-shirts og den lilla Molo nederdel solgt?  Pris?

hej.

har lige kigget hvad jeg har, og ligger inde med 2 næsten nye katvig bluser, 2 stribet molo nederdele, en basis lilla molo bluse, 2 molo tshirts, 2 katvig tshirts, 1 aya naya skjorte, og 1 par pump de lux bukser vest og bluse. send mig en sms på 28105228 hvis du ønsker billeder, da jeg ikke kan få min nye computer til at modtage billeder.

Mvh Laila

Anmeld

14. oktober 2011

Carina:-)

GuldklumpenEmma skriver:

hej.

har lige kigget hvad jeg har, og ligger inde med 2 næsten nye katvig bluser, 2 stribet molo nederdele, en basis lilla molo bluse, 2 molo tshirts, 2 katvig tshirts, 1 aya naya skjorte, og 1 par pump de lux bukser vest og bluse. send mig en sms på 28105228 hvis du ønsker billeder, da jeg ikke kan få min nye computer til at modtage billeder.

Mvh Laila

Har du noget i str 98-104?

Anmeld

16. oktober 2011

GuldklumpenEmma

hej.

Ja jeg har noget i str 98, 2 stribet katvig bluser kun brugt 2 gange, en aya naya skjorte str 3, milk copenhagen kjole str 3-4, en A-form molo bombetop, pomp de lux bukser, strik bluse og strik top uden ærmer str 3-4.

mvh laila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.