God side med makeup pensler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Steph_Laurits

Sabina skriver:

Nej hvor skønt Jeg ville også gerne flytte (Til noget større) Men ja det koster jo.
- JAA nemlig. Og så skal man da også udnytte det engang imellem  Ligesom folk bruger den der med ''mænd er jo mænd''

Hehe, præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

sbs78

StephanieJ skriver:

Mårhår? Er de så ikke også vildt dyre?
Men har købt to idag fra Nilens Jord

jo de er nok lidt dyrer, men de er super gode. Jeg har selv nogle med mårhår. Købte dem tilbage i 1997 da jeg var under uddanelse til frisør, og de er stadig som nye.

Anmeld

11. juli 2011

Steph_Laurits

sbs78 skriver:

jo de er nok lidt dyrer, men de er super gode. Jeg har selv nogle med mårhår. Købte dem tilbage i 1997 da jeg var under uddanelse til frisør, og de er stadig som nye.

Dem vil jeg da have i tankerne

Anmeld

11. juli 2011

Jolene

Mutti2B skriver:

Jeg har haft mange forskellige, men mac har helt klart været de bedste . De er ikke billige men de er pengene værd.

Jeg tilslutter mig Mac pensler. Er i det hele taget Mac fan

Mac laver forskellige pensel kollektioner. Lige pt er der 3 forskellige pensel bags på deres hjemmeside. 

Men ellers ville jeg tage i Magasin og blive vejledt i valg af pensel - hvis du da er i nærheden. Mac pensler er ikke billige, men du behøver ikke mange forskellige pensler. Jeg bruger stort set kun 1 pensel til øjnene, 1 til rouge og 1 til pudder. Den til øjnene har jeg købt seperat, men de 2 andre er fra en pensel bag. De er lidt kortere i skaftet, men det har ingen betydning for mig.

Jeg har haft mine pensler i flere år, så pengene er god givet ud

Anmeld

11. juli 2011

Steph_Laurits

Jolene skriver:

Jeg tilslutter mig Mac pensler. Er i det hele taget Mac fan

Mac laver forskellige pensel kollektioner. Lige pt er der 3 forskellige pensel bags på deres hjemmeside. 

Men ellers ville jeg tage i Magasin og blive vejledt i valg af pensel - hvis du da er i nærheden. Mac pensler er ikke billige, men du behøver ikke mange forskellige pensler. Jeg bruger stort set kun 1 pensel til øjnene, 1 til rouge og 1 til pudder. Den til øjnene har jeg købt seperat, men de 2 andre er fra en pensel bag. De er lidt kortere i skaftet, men det har ingen betydning for mig.

Jeg har haft mine pensler i flere år, så pengene er god givet ud

Det kan være de skulle overvejes når mine ny indkøbte fra Nilens Jord skal skiftes ud engang (hvis de skal det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.